Emaitzak: 4
2019 | ||
Hortaz, norbanakoen berezitasuna, gizakien berdintasuna, adiskidetasunaren garrantzia eta elkarrekintzen beharrizana nabarmentzen ditu (Amer, Pascual eta March, 2016). BA esparruan Lokon, Kinney eta Kunkel (2012) autoreek nortasunaren gaineko teoriaren ikuspuntua erabiltzen | dute BA esperientziak sustatzeko dementzia pairatzen duten adin nagusiko pertsonekin. | |
Hainbat autorek aditzera eman | dute BA ezagutzaren hutsuneari aurre egiteko beharrezkoa dela ikerketa bultzatzea (Boström, 2014; Pinazo eta Kaplan, 2007). Zentzu horretan, arestian ikusi bezala, eskasak dira BA esperientziak eta EAEko testuinguruan ere oraindik ez dira asko. | |
Nahiz eta BA erlazioak sustatzeko hezkuntza formala espazio paregabea izan (EAGLE, 2008; Gomila, Amer eta López, 2016; Kaplan, 2001), BA esperientzien artean desberdintasunak ageri dira esperientziek duten xedearen arabera (Kaplan, 2001; Pinazo eta Kaplan, 2007). BA esperientzien xedeari dagokionez, jasotako esperientzien% 78,43k ikasleen eta adinekoen arteko ezagutza eta hurbiltzea sustatzeko espazioen sorkuntza gailentzen | dute BA esperientzien helburuen artean, Kuhene eta Valerie (2014) autoreek identifikatutako kontaktuaren teoriarekin bat eginik. Hortaz, elkarrizketatutako profesionalek ere BA esperientziek ahalbidetzen duten bizikidetza gailentzen dute xedeen artean (E1, E2, E4, E6). | |
2022 | ||
Lortutako emaitzek agerian uzten | dute BA esperientzien presentzia eskasa dela EAEn hezkuntza formalaren testuinguruan, nahiz eta ikerketa honen bitartez baieztatu den BA esperientzietan parte hartzeak adinduengan eta ikasleengan eragin positiboak dituela. Horrenbestez, profesionalen aburuz, BA esperientziak baliagarriak dira belaunaldien artean elkarri laguntzeko, harremanak sortzeko eta belaunaldien arteko elkartasuna sustatzeko, kohesio soziala ahalbidetzen duten bideak erakintzen laguntzen baitute. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |