Emaitzak: 6
2007 | ||
Batetik, gurasoek erabakitzen dute beren seme alaben testuingurusoziolinguistikoa, haiek erabakitzen baitute zer hizkuntzatan komunikatuko direnhaiekin, bai eta zer hizkuntzatan ikasiko duten seme alabek, beren helburuen zeinideologiaren arabera. Eta, ikusi | dugun gisa, horrek badu eraginik nazio zeinestatu identifikazioetan, bai eta herrialdeekiko jarreretan ere. Horrekin batera, gurasoak eredu dira seme alabentzat. | |
Berdinkideek ere eragina izan dezakete nazioidentitatearen garapenean, nahiz eta gai horren inguruan oraingoz ikerketarik ezegon. VI. kapituluan aipatu | dugun gisa, berdinkideek mota askotako eraginak izanditzakete. Nazio identitateari dagokionez, litekeena da lagunak zenbait herrialderiburuzko usteak komunikatzea eta indartzea, filmez, jolas elkarreragileez, telesaioez eta antzekoez hitz egiten dutenean. | |
V. kapituluan ikusi | dugun gisa, familia da haurra murgiltzen den lehentestuingurua, eta, ondorioz, bakerako hezten hasteko testuingururik egokiena.Alabaina, zenbaitetan familien baitan tolerantziarik eza izaten da nagusi, eta horrekbakerako hezkuntzaren prozesua oztopatzen du. Hala, gure seme alabak bakerakohezi nahi baditugu, familian horretarako giro aproposa sortzen saiatu behar dugu. | |
Komunikabideek ere zeregin garrantzitsua dute bakerako heziketan. VII.kapituluan ikusi | dugun gisa, eragin handia dute haurrengan, nerabeengan etahelduengan. Komunikabideek eskaintzen dituzten filmak, iragarkiak eta, oro har, saioak tresna baliagarri izan daitezke bake kulturarekin bat datozen balioaktransmititzeko. | |
V. kapituluan ikusi | dugun gisa, familiak eragin handia du sozializazio prozesuan.Horrez gain, eremu erabakigarria da BH prozesuan. Garrantzitsua da familiareneremuan BHren balioekin bat datozen jarreren eta jokabideen garapena bultzatzea.Horretarako, gurasoek honako jarraibide hauek kontuan izan behar dituzte: | |
2010 | ||
Banku zentralen lehentasun handienetako bat zenfinantza jardueren gaineko kontrol egokia egitea. ...alizazioa, finantza erakunde espezializatuen arteko bereizketen ezabaketa (inbertsiobankuak, kutxak, merkataritza bankuak...), finantza aktibo «eratorriak» sortzekoahalmena, finantza enpresa malguagoak sortzeko aukera, erakunde tradizionalenmenpekoak gehienetan?; etab. Desarauketaren emaitza izan da kontrolatzekozaila den finantza sistemaren benetako hipertrofiaren sorrera 4 kapituluan aztertuko | dugun gisa. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
edun | 6 (0,04) |
Lehen forma
dugun | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |