Emaitzak: 6
2001 | ||
Kanpotik barrura begiratuta, proposatzen diguten irudiak baldintzatu egingo gaitu eta geure burua gutxiestea eta sekula iritsiko ez | dugun eredu baten atzetik joatea besterik ez dugu lortuko; horrek frustrazioa eta norbere burua ukatzea dakartza. | |
2007 | ||
" Gure asmoa ez da legea betearaztea, ez da etxe jakin bat bota araztea, horretarako badaude beste erakunde batzuk. Eraiki dituzten auzune asko legediarekin bat datoz, eta horien aurka ere bagaude, desagerrarazi nahi | dugun eredu baten arabera eginda daudelako". Herreraren esanetan, urteotan egindako lana emankorra izan da. | |
2009 | ||
eitb.com ek Miguel Angel Manjonekin hitz egin du horren berri izateko. Manjon meteorologian Teknikoa da AEMET Estatuko Meteorologia Agentzian, eta, bere esanetan, oso korapilatsua izango litzateke aldatzea guk asmatu ez | dugun eredu bat, grekoen garaietatik heldu zaiguna. Egia da gune batzuetan, eremu geografiko baten barruan, bereziagoak diren mikroklimak daudela, baina urtaroak zerbaitengatik daude jarrita horrela, batez ere eguzki orduetan oinarritzen dira, eta baliagarriak dira.Adibide moduan, Manjonek Donostiako Zinemaldia jarri digu: | |
2012 | ||
Huescako bidearen seinaleztapen ofizialak ez du ezarritako ereduari jarraitzen. Eskualde eta udalerri bakoitzak egokitzat jo dituen elementuekin egin du seinaleztapena, eta ez du Somport eta Undués de Lerda arteko Aragoiko bidean aurkitzen | dugun ereduarekin bat egiten. Gainera, zenbait eskualdetan, hala nola Somontanon eta La Literan, ez da jarduketa aipagarririk egin seinaleei dagokienez, Tamarite herrian izan ezik. | |
2022 | ||
Lehenik, soziolinguistika eta hizkuntza ekologiaren lanketarako Euskal Herrian dauden material eta baliabideen bilketa, azterketa, eta sailkapena aurkeztuko dira; bigarrenik, ikerketatik eta elkarrizketetatik ateratako ikastetxeetako errealitateari buruzko hainbat ideia bildu ditugu; hirugarrenik, ikerketa lanean topatu | dugun eredu bat dakarkigu. | |
Jarraian, lan honetatik ateratako emaitzak dakarzkigu. Lehenik, soziolinguistika eta hizkuntza ekologiaren lanketarako Euskal Herrian dauden material eta baliabideen bilketa, azterketa, eta sailkapena aurkeztuko dira (5.1 atalean); bigarrenik, ikerketatik eta elkarrizketetatik ateratako ikastetxeetako errealitateari buruzko hainbat ideia bildu ditugu (5.2 atalean); hirugarrenik, ikerketa lanean topatu | dugun eredu bat dakarkigu, Galizian gaion inguruko lanketari buruzko hainbat ideia (5.3 atalean). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dugun | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Consumer | 2 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 2 (0,01) |
EITB - Sarea | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan eredu | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan eredu bat | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |