Emaitzak: 6
2003 | ||
Jokaera horren sorburuan faktore asko bilatu nahi baditugu ere (indarrean dagoen hedonismoa, modek ezarritako gorputz perfektua kosta ahala kosta erdiestea eta larriena: heriotzari bizkarra emanik bizitzea nahiago izan duen gure kultura honetaz gozatzea, nahitaez nozitu | dugun bizipen larri horri errealismoz aurre egiteko astirik hartu gabe), osasunaz gehiegizko informazioak, hainbat pertsonari etengabe kezkaturik bizitzea eragin dio; bada, bestetik, erru sindromearen antzekoa: honen ondorio nagusia, paradoxazkoa bada ere, bizimodua txartzea izaten da. | |
Gizarte ordenamenduaren reifikazioaeta naturalizazioa, bere izaera sortua eta kontingentea ez hautematea?, giza artekotasunaren berezko ezaugarri unibertsaltzat hartu izan da, baina azkenaldian geurekategoria modernoen mugapen gisa hartzen ari da. Sanchez de la Yncerak azpimarratzen duen bezala, oso garrantzitsua da bereiztea sozialitatea (giza artekotasunaedo eguneroko elkarbizitza) eta sozialitate horretaz | dugun bizipena eta pertzepzioa: garen horretaz dugun pertzeptzioa eta garen horrek duen adierazpen praktikoa; hauda, zein neurritan garatzen dugun geure eguneroko harreman eta praxiek dutenahalmen sortzailea, elkarbizitza autoeratua, erreflexiboa eta librea bideratzeko: | |
Bada, hain zuzen ere, esperientzia hori —bizipena— izango da erregistratua geratuko zaidana niri, eta ez ‘finagoak’ izan daitezkeen beste sentsazio batzuk. Beraz, bere orokortasunean erregistratzen | dugun bizipen horrek ez dauka zertan analizatua izan behar bere zati desberdinetan, bizipen osoa baita bizi izan duguna (Carnap 1928: 125; ikus orobat Moulines 1973: | |
2017 | ||
Hori bereziki interesgarria iruditu zitzaion. . Aspaldian ulertu nahian nabil zer gertatzen den torturak edo halako bizipen traumatikoak izatean, nola integratzen | dugun bizipen hori, eta zer eragin duen?. Bizipen larrien ondorioz datozen psikopatologietan (depresioa, trauma osteko sindromea) hipokanpoak berebiziko garrantzia zuela ohartu zen. | |
2019 | ||
Hori bereziki interesgarria iruditu zitzaion. " Aspaldian ulertu nahian nabil zer gertatzen den torturak edo halako bizipen traumatikoak izatean, nola integratzen | dugun bizipen hori, eta zer eragin duen". Bizipen larrien ondorioz datozen psikopatologietan (depresioa, trauma osteko sindromea) hipokanpoak berebiziko garrantzia zuela ohartu zen. | |
2022 | ||
Mezu pilo jaso ditugu. Adibidez, Iñigo Frailek, 2 B mailako jokalaria izan dena, adierazi digu maila ez dela garrantzitsua, baizik eta nola sentitzen | dugun bizipen hori. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dugun | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Consumer | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Elhuyar Zientzia eta Teknologia | 1 (0,01) |
aiaraldea.eus | 1 (0,01) |
Jakin liburuak | 1 (0,01) |
Booktegi | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan bizipen | 1 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |