Emaitzak: 9
2002 | ||
Ideia horiek, neurri handian behintzat, bideratu dute euskararekiko hizkuntz politikaren joana. Euskara kate goria bat da, zerbaiten osagarri, ikergai bat, irakasgai bat, | dugun beste ezaugarri bat... Horrela ulertu izan dira K. Mitxelenaren ideiak eta horrela ere bere horretan aplikatu. | |
Lehen aztertu | dugun beste ezberdintasun bat ere azpimarratu litzateke: batetik, Umma indarkeriaren bidez defendatzen dutenak, eta, bestetik, erlijiotasunarekin eta predikazioarekin nahikoa dela uste duten sektore moderatuagoak. | |
2005 | ||
• Aurreko guztiarekin (eta laburpen gisa aipatu ez | dugun beste ebazpen eta jokabideren baten bidez) tartekonolabaiteko adostasuna eragin du; eta, honekin batera, mutu rreko bi erantzun: batzuentzat egindako lana urri, labur eta motzegia da euskararen normalizazio eta biziraupenerako (bereziki, ezker abertzalearen inguruko sektoree ntzat). | |
Sektore hauek, edo aspalditik izan dute euskararekiko atxikimendu epela, edo zutena epeldu edo hoztu egin zaie beren bizitza pertsonalean euskararen aldeko politika eraginkor baten ondorioak nozitzen hasi direnean. (Sektore hauen sentimendu eta pertzepzioan oinarritzen dira jarraian aipatuko | dugun beste Administrazioaren jokabide eta politikak.) | |
Utz dezagun albo batera une batez kontu hau eta saia gaitezen irudikatzen adibide pare baten bidez euskararen munduan lor genezakeen gutxieneko adostasuna, eta ekar dezagun gogora une batez gizartean bizi | dugun beste problematika, arazo... edo deitu nahi duzuen bezala. Ekologiaren mundua, esate baterako. | |
2006 | ||
Eta ez testuliburuen inguruan bakarrik. Hasieran aipatu dugun bezala, ikastetxeetan erabiltzen | dugun beste material guztiaren inguruan ere finantzabideak aurkitzea ezinbesteko jotzen dugu. | |
2007 | ||
Proiektu horiek kontserbazio aldetik eta zabalkuntza aldetik abantailak baino ez dauzkate. Behin agiriak digitalizatuz gero, horiek interneten bidez erraz eta merke nahi | dugun beste kontsultatzeko aukera daukagu erabiltzaileok. Digitalizazioari esker, ondare bibliografikoa gordetzeaz gain, erabiltzaileari ere erraz eta azkar igor dakioke; bide horren bitartez, ondare historikoaren kontserbazioa eta zabalkundea bermatuta dago. | |
2013 | ||
Azkenik, aipatzekoak dira 2013 urtean esku artean izan | dugun beste azterketa garrantzitsu baten ondorioak, Arrue ikerketak emandakoak, hain zuzen ere. Egia esan, ikerketaren ondorioek ez digute harridura handirik eragin. | |
2015 | ||
Erronka hauxe da: garapenaren eremu horretan, nola asmatu momentuko aterabideak, aldi berean nahi | dugun beste sistemaren aurre ikuspegi izanen direnak... Euskal Herriko Laborantza Ganberak, garapenaren eremuan berezitua baina proiektu politiko argia daukanak, erronka horri erantzun behar du. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dugun | 9 (0,06) |
Argitaratzailea
Jakin | 9 (0,06) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan beste | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan beste ebazpen | 1 (0,01) |
ukan beste ezaugarri | 1 (0,01) |
ukan beste kontsultatu | 1 (0,01) |
ukan beste problematika | 1 (0,01) |
ukan beste sistema | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |