Emaitzak: 8
2007 | ||
Normalizazioari begira lan egin nahi bada, komenigarria da lehenengo eta behin zer nahi | dugun ahalik eta ondoen zehaztea, eta bigarrengoz hori lortzeko bidea antolatzea. | |
Erabilera sustatzea eta praktika sustatzea ez dira nahastu behar. Praktikak erabilerarako bidea egiten laguntzen du baina ez da hor amaitzen. d. Normalizazioari begira lan egin nahi bada, komenigarria da lehenengo eta behin zer nahi | dugun ahalik eta ondoen zehaztea, eta bigarrengoz hori lortzeko bidea antolatzea. e. Euskara irakasle askok pentsa dezakete aparteko saltsetan sartu barik, jarduera didaktikoan zentratuta ikasleak euskara ondo menperatzea lortuz gero horrela ere ekarpen handia egiten zaiola normalizazioari, eta halaxe da, baina, nahi izanez gero, aurrerago ere joan daiteke. | |
2011 | ||
Finean, amildegia eraiki da honako bien artean: mundua eraldatzeko | dugun ahala eta eraldatze horren efektuak kontrolatzeko dugun gaitasuna. Zibilizazio moderno industrialak arrazionaltasun gradu handia garatu du gizarteko eremu bakoitzean (ekonomia, zuzenbidea, zientzia edo arteak), baina irrazionaltasuna da osotasunaren ezaugarri nabariena. | |
2013 | ||
Eta noski, eskola epizentroa bada, administrazioak ezinbestekoa du harekin harremana: " Donostiako Udala organo gorenetako kide da eta saiatzen gara zuzendaritzatik eta eskoletatik jasotzen | dugun ahalik eta informazio eta behar gehien kontuan hartzen; gure eskumena bada betetzeko, eta Eusko Jaurlaritzaren eskumena bada, haiei helarazi eta eskaera egiteko". | |
2019 | ||
Hori erran eta gero, bada garaia aipatzeko hasmentatik gure burutik pasatu zaiguna: ez ote zuten laguntzailearen taulan | dugun ahalera asmatu aditz konjugazioan potentzial aditz modua bideratzeko. Laguntzailearen bidez etorri eta ikusi aditzen ahalera hauxe da: | |
2020 | ||
Herrikideok, bidali zuen ekarpen, gogoeta, iritzi, kritika eta enparauak ekarpenak@kulturgintzan.eus e lbidera. COVID eragindako larrialdiak ahalbidetzen digunerako deituko dugun mahai/ bilera/ topaketan eztabaidagai izan daitezen jaso eta partekatuko ditugu euskal kulturgintzaren ekosistema osatzen | dugun ahalik eta eragile gehienen artean.Atxikimenduak esteka honetan: https://kulturgintzan.eus | |
2021 | ||
15 Bestelako jokabidea eta balioa du modalitatea adierazten duten omen/ ei, ote edo bideren ondoan ikusiko | dugun ahalek (ยง 23.5). | |
2023 | ||
Zahartze aktiboa bultzatuz, gainera, erretiratuen eta pentsiodunen elkarte izatetik Adinekoen Gizarte Zentro izatera iristeko asmoa azaldu dute; espazio hori herriko adineko jende guztiarentzat zabalik egongo den" batasunerako leku erreferente" bihurtzea da erronka. " Adinekoon kolektiboa osatzen | dugun ahalik eta pertsona gehienengana iristea da helburua, izan ere, Deban biztanleriaren %24 ordezkatzen dugu". |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dugun | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 2 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Noaua | 1 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Pamiela | 1 (0,01) |
Berriketan | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan ahal | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan ahal asmatu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |