2001
|
|
Bakoitza da bere etxearen jabe, etaEgunkari a-k eskubide osoa du bereari eusteko. Ez
|
dugu
uste, horratik, beste hainbeste esan dezakegunik inoiz bertan irakurri ahal izan dugunaz. Izan ere, araubide ezean aurkezten zaigu Mendebaldeko euskara, araubide bakarra euskara batuarena izango balitz legez.
|
2004
|
|
7 Neskazaharrarentzako iraina da hau, mutilzaharrarentzat baliokiderik ez duena (aguremutil forma egon arren, ez
|
dugu
uste baliokideak direnik: mutxurdinen konnotazio despektiboa askoz handiagoa da aguremutilen baino).
|
2006
|
|
Alta, ez
|
dugu
uste autodeterminazio eskubidea indar politiko guztiek, eta estatuek, tresna erabilgarritzat errebindikatuko dutenik. Alderantziz, praktikara ez eramaten ahaleginduko dira estatuak eta indar politiko batzuk.
|
|
Aldiz, estatua eraiki nahi duten nazionalismoak izango dira autodeterminazioa eskatuko dutenak. Ez
|
dugu
uste, beraz, nazioei lotutako fenomenoa izateari utziko dionik. Hala ere, funtsezkotzat jotzen dugu denek onartzea erabakitzeko eskubidea herritarrei dagokiela eta autodeterminazioa eskubidea dela.
|
2008
|
|
ezjakintasuna?, beldurra?, iguripen baxuagoak?... Ez
|
dugu
uste, baina, isiltasun hori uler daitekeenik familien asebetetze maila altua balitz bezala, nahiz eta administrazioak horrela ulertu nahi izan.
|
2009
|
|
Prozesu horretan —morala prozesua baita— erlijioak trabak jarri ditu etengabe. Beraz, Ayalak bezala, guk ere uste dugu balioen auziaz arduratzea eta errealitatearen ezagutzaz arduratzea bateragarriak eta osagarriak direla, baina, Ayalak ez bezala, ez
|
dugu
uste balioen auziaz arduratzea erlijioari dagokionik. Grafikoki esatearren:
|
2018
|
|
Bai ote? Batzuek segitu
|
dugu
uste izaten abstrakzioak direla zenbakiak, jakintza eta lengoaia batzuen zerbitzuko notazioak, eta orokorrak direlako ez dutela dena esplikatzen ahal.
|
2019
|
|
Bistan denez, ez. Ez
|
dugu
uste, halere, hobea/ okerragoa dikotomian erortzeak deus askotarako balioko lukeenik, iraganeko edozein garai gaurkoa baina hobea izan zela pentsatzeko joera horretatik nekez eginen baikenuke irakurketa zintzorik. Alabaina, interesgarri eta zinez beharrezko deritzogu nolakoa galderari erantzuteko eginahal kolektiboari lehenbailehen ekiteari.
|
2021
|
|
2019an inoizko proportzio handiena hartu du, ekoizpenaren ia hiru laurdenetara iritsita. Eskola materialen egutegi propioa eta politika editorialak gurutzatzen diren esparru batean gaudenez, ez
|
dugu
uste irakurlegoaren profilaren edo hezkuntza politikaren alorreko azalpenak bilatu behar direnik. Baina, dena dela, arreta handiz ikusi dugu aurrerantzean joera horiek egonkortzen diren.
|