Emaitzak: 7
2005 | ||
Antropologiak, honela, ezin du subjektu bakar bat ere karaktererik gabekoa bezala kontsideratu ez eta karaktere hau subjektu horren konstituzioaren zati bakar batera mugatu, ze gizaki bat bera ere ezin | dugu ulertu berau ezaugarritzen duten trazu guztiak kontuan hartu gabe eta hauek gizabanakoaren natura osoan barreiatuta daudela kontsideratu gabe.30 | |
2009 | ||
Hainbat kontrajartze proposatzen ditu, hala nola intelligere (ulertzea), ridere (barre egitea), lugere (deitoratzea) eta detestari (gaitzestea). Pasio horiek baretutakoan bakar bakarrik | dugu ulertzeko gaitasuna, ahalmena. Nietzscheren aburuz, zeharo kontrakoa gertatzen da. | |
Nola ematen duen hasieran bere planteamenduak iraultzaile baino iraultzaileagoak direla, eta nola ikusten dugun bukaeran historian sartuta dagoela, historiaren jarraitzaile hutsa dela. Ze bere planteamenduak Aro Modernoan kokatzen baditugu ere, ene irudikoz, atzerago egin behar | dugu uler ditzagun. Ernazimendura hain zuzen. | |
Halaz ere, filosofian, pentsamendu, ideia eta kontzeptuen analisia den heinean, historian zehar egon diren ikuspegi ezberdinei men egin behar diegu. Saiatu behar | dugu ulertzen zein diren egon diren ikuspegi aldaketak, teorizazio aldaketak, paradigma aldaketak, galdera aldaketak; finean: egon diren" problema agenda" ezberdinak identifikatu behar ditugu. | |
2010 | ||
Sailkatze horri buruz zerbait gehiago esango dugu hirugarren kapituluan. Lege naturalaz dihardugula, ez | dugu ulertzen oraingoan gizakiarengan datzana —geroago aztertuko duguna—, baizik eta gauza guztietan gertatzen dena, horietan izadiaren egileak jarri zuen joeraren bitartez; horrela aditu zuen Platonek, gizakiarengan hori modu dotorearekin idoro dela aitortu arren. | |
2012 | ||
Logiques des mondesek lehenengo obra (L’etre et l’evenement) osatzen du, Hegelen Gogoaren fenomenologiak Logikaren zientzia osatzen duen moduan. Gaur egun ez | dugu ulertzen ez Hegel ez Badiou bi obra sistematiko horiek elkarren artean erreferentziatu gabe. Arazoak ere sortzen dira, nola ulertu bien arteko erreferentzia hori. | |
2017 | ||
Eta horrela ulertuko dugu hemen, alegia, aldiberekotasunaren historiaz aurreko denboraren zabaltze bat bezala. Historiaz aurrekoa esatean, ez | dugu ulertuko historiaren aurreko denbora batean dagoela, horrek ez bailuke zentzurik, baizik eta historia zabaltzen duen eta ahalbidetzen duen jatorrizko denbora zabaltze horri dagokiola. Egitate gisa aztertuko dugu hemen Bestearentzako izatea, egitate lehen eta betiereko gisa, eta ez esentziazko beharrezkotasun gisa. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dugu | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Jakin liburuak | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan ulertu | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan ulertu berau | 1 (0,01) |
ukan ulertu ezan | 1 (0,01) |
ukan ulertu gaitasun | 1 (0,01) |
ukan ulertu zein | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |