2001
|
|
de la mímesis al símbolo (Madril: SGEL, 1978) liburua erreferente literario bilakatuz, egileak heriotzaren aurreko beldurraz" esandakoak" transkribatzen zaizkigu (ez
|
dugu
puntu hau ziurtatu, azken batean, ez baitu garrantziarik. Garrantzizkoena Lasagabasterrek" esan zitzakeela" da).
|
|
Hegoak bere esportazio netoen bidez irabazitako monetak Iparrekoak, Hegoaren beraren kanpo zorraren zerbitzurako jarri lirateke; hots, inolako kosturik gabe egon lirateke bere eskumenean. Dena den, argi dago ezen kanpo munduarekiko zordunduak diren Hegoko egoiliarrek ezin dituztela kosturik gabe eskuratu beren herrialdeak dauzkan monetak (4.3 azpiatalean aztertu
|
dugu
puntu hau).
|
|
Sasi egiak, sasi ederrak, sasi ongiak jota eta menperatuta izaten garela aldi askotan. Lehenago ukitu
|
dugu
puntu hau ere, informazioa jaso eta epaitu behar duen gogoa mugatua dela erakutsiz. Gogoaren mugak gorabeheratsuak dira, bai norberagan gaien arabera, baita ere gizakitik gizakira.
|
2002
|
|
Amaitutzat emango
|
dugu
puntu honetan, Panoptikoaren eraikuntzaz arduratzen den ohar orokor hauen inguruko iruzkina; jakina, beharrezkoa zatekeen obra osoa itzultzea espetxe arruntetan nabarmentzekoa den axolagabekeria gehiegizkoari buruz autoreak egiten dituen oharrak eta proposatzen dituen neurriak hona ekartzeko.
|
2012
|
|
Gure hipotesia da goizuetar identitate «sendoa» (alegia, bertako hizkeraren ezaugarriak erabiltzea) Goizuetan bizi nahi izatearekin lotua egonen dela, eta zenbat eta ziurrago adierazi Goizuetan biziko dela, orduan eta Goizuetako hizkeraren ezaugarri gehiago erabiliko dituela. Gizarte aldagai honen berri ematean (3.1.5), gehiago sakondu
|
dugu
puntu hau eta, azalpen gehiagorako, jo bertara. Gure ustez, lehenengo bost gizarte aldagaiak dira fidagarrienak eta, ondorioz, garrantzitsuenak.
|
2013
|
|
Postmodernitateak biziki balioesten du esperientzia, gizaki bakoitzak egiten duen bizipena, eta nabarmentze hori egokia iruditzen zaio gure teologoari, kristautasuna berrindartzeko eta berpizteko ikuspuntu iradokitzailea den heinean. Oro har, Mardonesek erakusten duen optimismoarekin bat egiten
|
dugu
puntu honetan; azken batean, fedea ez baitator jardun razionaletik, pertsonarentzat guztiz esanguratsua den bizipen batetik baino. Bizipen hori galduko balitz, kristautasunaren antolamendua eta teologia geratuko lirateke; baina, azken batean, intxaurraren oskola baino ez lirateke izango:
|
2014
|
|
Landatutako sail baten errendimendua, printzipioz, zuhaitz kopuruarekiko proportzionala da.Baina beste alde batetik, dentsitate jakin batetik aurrera, argi, aireztatze eta mantenugai faltari loturiko arazoak agertzen dira, eta, horien ondorioz, onddo arazoak, lore indukzio eskasa eta kalitate galera.Nekazaritza ekologikoan bereziki zaindu
|
dugu
puntu hau, zeren eta, oro har, gehiegizko dentsitatera jotzen baita.
|
2016
|
|
9 Berariaz azpimarratu
|
dugu
puntu hau, konturatzen baikara era polisemikoan dabilela hitz hori gure bibliografia teknikoan: zenbaitentzat aski da euskaraz jakitea," euskal hiztun" izateko.
|
|
Erabaki behar
|
dugu
puntu honekin jarraitzen dugun.
|
2021
|
|
42.19.2i Geroago ikusiko dugunez baita ere bezalako itzulietan halako zerbait egiten dugu, hor ere DMa aurreratua bezala ageri baitzaigu. Berehala ukituko
|
dugu
puntu hau.
|
2023
|
|
Interpretazioaren bitartez, arau juridikoaren esangura arakatzen da, esangura hori jakitea ezinbestekoa baita araua aplikatu ahal izateko. Hortaz, tributu arauen aplikazioarekin zuzeneko zerikusia duen autua aztertuko
|
dugu
puntu honetan: interpretazioaren autua.
|