Emaitzak: 6
2015 | ||
Berriro esango dut: praktikarekin batera, bere baitan bertan behar | dugu praktika definitu eta zentzuz eta balioz betetzen duen metapraktika. Beste kontu bat da, zein zentzu eta balio duen asmatutako sorkari hark, artikulatutako figurazio hark. | |
44. Munduko gauzak eta gertaerak praktika sozialen gaiak izaten dira, praktiketan gauzatzen eta eratzen dira, eta praktika direla esan genezake. Praktikak ez dira soil soilik jardunak, praktiketan kontuan hartu behar | dugu praktiken inguru osoa: eszenatokia edo praktika gunea, gauzak, sinboloak, marko instituzionalak, egiturak, pertsonak, tresnak... Kasu guztietan praktika barik ez dugu ezer: | |
Kontuan hartu behar | dugu praktika" mitiko" askoren indar soziala ez dela ahultzen azaleratzen eta agerrarazten delako praktika hark ez zuela zuztarrik, ez funtsik," egiazko tradizio" batean. Batez ere, praktika horiek beste hainbatekin artikulatuak izan direnean eta horrela beste signifikatze eragile horien intersekzio nodoak bilakatu direnean. | |
Esan bezala, pornoak Identitatearen mendeko morroi subalternoa izatera kondenatzen du anomalo zaion guztia, baina horrela aukera bat ematen dio zuzen zuzenean talka egin barik normaltasun amiñi bat erdiesteko. Kontuan hartu behar | dugu praktika anomaloetako arizaleek nekez eramango dituztela soinean anomaliak dakartzan harreman deserosoak, gatazka sozialak, tira-bira kognitiboak eta abar. Hitz batez, oso eramangaitza da korronte kontra joatea. | |
2017 | ||
Emozioarekin dator, beraz, jakin mina; eta, jakin minarekin prestakuntza integrala. Integrala esaterakoan, noski, ez | dugu praktika eta teoria batzen dituen heziketa eredu tradizionala aldarrikatzen (ez bakarrik), ezta heziketa akademikoa eta lan mundua batzen dituen hori (ez bakarrik), Schudolskiren hitzak baizik; hots, ume eta gazteak modu polibalentean trebatzea. Lehenik, prestakuntza akademikoa eskaini behar zaie, behar beste eduki; alabaina, teorizazio hutsean erori barik, edukiek esperimentazioa eta praktikarekin batera joan behar baitute. | |
2018 | ||
Ehun urte geroago, berriz, 1887an, etxekotalde bakoitzean 0,34 zerbitzari topatzen ditugu, eta zerbitzariak biztanleen %8, 31 dira.122 Bestalde, 1786an etxekotaldeen %44, 7k bazuen etxean zerbitzaririk, eta 1887an, berriz, %22, 4k baino ez. Honekin batera, hau da, zerbitzarien beherakadarekin batera, kontuan hartu behar | dugu praktika hau feminizatu egiten dela XVIII. mendetik aurrera. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 6 (0,04) |
Lehen forma
dugu | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Pamiela | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan praktika | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan praktika anomalo | 1 (0,01) |
ukan praktika definitu | 1 (0,01) |
ukan praktika hau | 1 (0,01) |
ukan praktika inguru | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |