2004
|
|
Elkarrekintza eta elkarreragin ezberdinez eta ugariz osaturiko sistema bat da gizartea, komunikazio eta jarduera elkarte bat, alegia. Hala, gizakia gizartearen babes hartzaile adina
|
dugu
parte hartzaile eta eragile, hots, erkide eta herritar, seme alaba eta senide ez ezik. Jakin badakigu gizarte askotxotan, iraganean bezala gaur egunean ere, gizakide gehienen ekimena eta askatasuna oso mugatuta ageri (izan) direla, baina egitate hits eta dramatiko horrek ez du baliogabetzen baieztatu duguna, arrazismoaren errealitateak arrazakeriaren funsgabetasuna baliogabetzen ez duen bezala.
|
2016
|
|
Horrez gain, kaskoa jantzita eramatea, bidegurutzeetan arduraz jokatzea. Guk gure esku dagoen guztia egingo
|
dugu
parte hartzaileen segurtasuna bermatzeko.
|
2019
|
|
Inpresio orokor honetatikharago, dena dela ere, litekeena da parte hartzaile batzuek harreman sare euskaldunak eraiki izana, Ortega eta besteren (2016) lanean erakusten den moduan hiztun berri batzuen kasuan. Emaitzak aldebatera ala bestera egin,
|
uste
dugu parte hartzaileen euskara gaitasunak ibilbide oso ezberdinaerakutsiko duela DBH bukatu eta gaur arte: batzuen kasuan euskarazko gaitasuna berbera edo hobeaizango da, eta besteen kasuan, berriz, pentsatzekoa da ezagutza maila jaitsi izana.
|
|
Lan horietako asko behin behinekoak izanda ere, jomugan dagoen helburura iristeko urratsak egiten direla nabarmendu du Garciak. " Egunero ikusten
|
dugu
parte hartzaileak nola aldatzen diren: ez dira sartu zireneko berdinak, konpetentzia eta ezagutza gehiago eskuratu dituztelako".
|
2020
|
|
Ebaluazio kualitatiboaz gain, postedizio kanpaina bat abiatuko
|
dugu
parte hartzaile batzuekin. Itzulpen automatiko bat oinarri hartuta, hari zuzenketak (edizioak) egitean datza postedizioa.
|
2021
|
|
Beste alde batetik, erronken definizioaren ahalegin horretan, argitu behar
|
dugu
parte hartzaileek ikasleen gaitasunei erreparatu dietela gehien bat, eta ez horrenbeste irakasleenei, eta zentzu horretan, profilen araberako desberdintasun bat ondorioztatu dugu izandako elkarrekintzetatik: ikasleen kasuan, gaitasun orokorrak, profil orokorra zedarritzera jo den bitartean, irakasleei dagokienez, literaturaren irakaskuntzaren eremuko ezagutzei eta trebetasunei heldu zaie.
|
|
ñabardurak dauden arren, elkarrizketatuek hobetzeko tarte zabala ikusten diote arloari. Hezkuntza testuingurua eta antolaketa kategoriaren baitan, euskal literatur sistemari buruzko hainbat pertzepzio eta iritzi bildu
|
dugu
parte hartzaileengandik, betiere hezkuntza sistemaren bueltan, jakina. Hezkuntza testuinguruaz eta literaturaren irakaskuntzaz ari garela, garrantzitsua iruditzen zaigu lehen ataletik argi uztea lan honen iker eremua Euskal Herria dela, eta hortaz, euskal hezkuntzan, euskal literaturan eta euskal literaturaren didaktikan kokatuko dela gai horiei buruz arituko garenean.
|