Emaitzak: 11
2001 | ||
Hitzalditxo honetan azalduko | dugu nola sortu dugun 3 mailaren hastapenerakomateriala komunikazio egoerak kontuan hartuz eta nolako testuak erabili dituguneta zertarako. Bi bloke hauen lanketaz hitz egingo dizuegu, alegia, hizkuntzapertsonen arteko harremanetan eta hizkuntza lan giroan, erakundeekiko harremanetan. | |
2010 | ||
Horien kokapena, mugimendua, tenperatura, osaera eta kolorea neurtuko ditu. Horren bitartez jakin | dugu nola sortu zen eta nola garatu den Esne Bidea, hau da, segunduko 320 kilometro itzulika garamatzan sistema honek. | |
2012 | ||
Izan ere, literaturaren historia irakasteak derrigorrezko bihurtzen du idazle batzuk hautatzea, ezin baitira sortzen diren idazle eta lan guztiak ezagutu eta irakurri. Jarraian, ikusiko | dugu nola sortu zen literaturaren historia irakasteko ideia, eta zein egiteko izan duen euskal ikastetxeetan. | |
2014 | ||
Lehen irakurgaian entzun | dugu nola sortu zen Eliza Mendekostez. Eguneko mamia, mintzairen gertakaria; Izpiritu Sainduak nahi izan du bakotxak, bere mintzairan konpreni zitzan apostoluak. | |
2015 | ||
Atera liburuak. Gaur ikusiko | dugu nola sortu zen gogoetarik garrantzitsuenetako... | |
2016 | ||
Hasteko, pista joko bat egin dugu. Ikasi | dugu nola sortzen den biperra, nun eta nola landatua den, eta nola landua den errautsaren egiteko. Ondotik, jastatu ditugu biperrarekin egin ekoizkin desberdinak: | |
2018 | ||
Iritzi horri atxikita jarraitzen du: . Kontuan hartu behar | dugu nola sortu zen iskanbila. Esaten da ezker abertzalekoak zeudela hor, eta egia da justu hor zegoela kokaturik arazoa, baita Hondarribian ere? | |
2019 | ||
Oso erraza da hitz egitea.Dialektika garrantzitsua da.Baina hemen arazo humanitario bat dago, pertsonek pairatzen duten arazo bat da, eta ikusi behar da asko luzatzen ari dela eta konpondu behar dela. Pentsatu behar | dugu nola sortzen ditugun baldintzak. Hor da Frantziako adibidea.Azaltzen baduzu... Nire ustez, Frantziaren kasuan txikia izan da aldaketa, baina denok ados egon gara pentsatzean aldaketa hori posible izateko baldintzak sortu behar genituela. | |
2021 | ||
Proiektu horri esker ikasi | dugu nola sortzen eta antolatzen den egunkari bat eta gai horri lotu hiztegia ere gureganatu dugu. Bigarren hiru hilabetekaria istante aterako da eta lanbide desberdinak aipagai nagusi ukanen ditu. | |
Deskubritu | dugu nola sortzen den elurra eta elur jausiak nola agertzen eta seinalatuak diren. Arratsalde batez, taldeka iglu handi bat eraiki dugu. | |
Urteurrenaren harira, lantaldean iraganera begira jarri gara, eta, besteak beste, ikusi dugu nola lehenengo edizioan zuzenketak paperean egiten ziren. Eta gogoratu | dugu nola sortu genuen datu base bat hiztegia egituratu eta gero hortik abiatzeko. Beraz, teknologia hasieratik izan dugu lagun. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dugu | 11 (0,07) |
Argitaratzailea
Berria | 3 (0,02) |
Herria - Euskal astekaria | 3 (0,02) |
ELKAR | 2 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Maiatz liburuak | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan nola | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan nola sortu | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |