Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 11

2001
‎Hitzalditxo honetan azalduko dugu nola sortu dugun 3 mailaren hastapenerakomateriala komunikazio egoerak kontuan hartuz eta nolako testuak erabili dituguneta zertarako. Bi bloke hauen lanketaz hitz egingo dizuegu, alegia, hizkuntzapertsonen arteko harremanetan eta hizkuntza lan giroan, erakundeekiko harremanetan.
2010
‎Horien kokapena, mugimendua, tenperatura, osaera eta kolorea neurtuko ditu. Horren bitartez jakin dugu nola sortu zen eta nola garatu den Esne Bidea, hau da, segunduko 320 kilometro itzulika garamatzan sistema honek.
2012
‎Izan ere, literaturaren historia irakasteak derrigorrezko bihurtzen du idazle batzuk hautatzea, ezin baitira sortzen diren idazle eta lan guztiak ezagutu eta irakurri. Jarraian, ikusiko dugu nola sortu zen literaturaren historia irakasteko ideia, eta zein egiteko izan duen euskal ikastetxeetan.
2014
‎Lehen irakurgaian entzun dugu nola sortu zen Eliza Mendekostez. Eguneko mamia, mintzairen gertakaria; Izpiritu Sainduak nahi izan du bakotxak, bere mintzairan konpreni zitzan apostoluak.
2015
‎Atera liburuak. Gaur ikusiko dugu nola sortu zen gogoetarik garrantzitsuenetako...
2016
‎Hasteko, pista joko bat egin dugu. Ikasi dugu nola sortzen den biperra, nun eta nola landatua den, eta nola landua den errautsaren egiteko. Ondotik, jastatu ditugu biperrarekin egin ekoizkin desberdinak:
2018
‎Iritzi horri atxikita jarraitzen du: . Kontuan hartu behar dugu nola sortu zen iskanbila. Esaten da ezker abertzalekoak zeudela hor, eta egia da justu hor zegoela kokaturik arazoa, baita Hondarribian ere?
2019
‎Oso erraza da hitz egitea.Dialektika garrantzitsua da.Baina hemen arazo humanitario bat dago, pertsonek pairatzen duten arazo bat da, eta ikusi behar da asko luzatzen ari dela eta konpondu behar dela. Pentsatu behar dugu nola sortzen ditugun baldintzak. Hor da Frantziako adibidea.Azaltzen baduzu... Nire ustez, Frantziaren kasuan txikia izan da aldaketa, baina denok ados egon gara pentsatzean aldaketa hori posible izateko baldintzak sortu behar genituela.
2021
‎Proiektu horri esker ikasi dugu nola sortzen eta antolatzen den egunkari bat eta gai horri lotu hiztegia ere gureganatu dugu. Bigarren hiru hilabetekaria istante aterako da eta lanbide desberdinak aipagai nagusi ukanen ditu.
‎Deskubritu dugu nola sortzen den elurra eta elur jausiak nola agertzen eta seinalatuak diren. Arratsalde batez, taldeka iglu handi bat eraiki dugu.
‎Urteurrenaren harira, lantaldean iraganera begira jarri gara, eta, besteak beste, ikusi dugu nola lehenengo edizioan zuzenketak paperean egiten ziren. Eta gogoratu dugu nola sortu genuen datu base bat hiztegia egituratu eta gero hortik abiatzeko. Beraz, teknologia hasieratik izan dugu lagun.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia