Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 10

2009
‎Testu bakoitzean hitzak behin baino gehiagotan agertzen dira. Guk lehenengo agerpena hartu dugu kontuan. Baina hitz bat beste esanahi batekin agertzen bazen aurrerago, hitz berritzat hartu dugu.
‎(1) oso erlaxatua, (2) zerbait erlaxatua, (3) ondo, (4) zerbait urduri, (5) oso urduri. Eskala hau egiteko gehienezko etekina eta egoera psikologiko hobezina lotzen dituen teoria hartu dugu kontuan. Teoria horren arabera, gehiegizko aktibazio batek edo gutxiegizko batek gizabanako baten jarduera egoki eta hobezina eragozten du.
2012
‎– Bestetik, industrializazio prozesua deitzen duguna edukiko dugu kontuan. Dakigunez, Bilbo industria hiria izango da XIX. eta XX. mendeetan, eta horrek ere haren izaera sakonki markatuko du.
‎Nolanahi ere, aktiboen balioek portaera estokastikoa duten hipotesia hartzen dugu kontuan. Dena den, proiekzioak egin aurretik, eredua ona dela egiaztatzea gomendatzen dugu.
2016
‎emakume presoen bizipenak, erresistentziak eta estrategiak doktore tesiaren testuinguruan egindako elkarrizketa sakonen edukiak aztergai izango ditugu. Hainbat esparru hartuko dugu kontuan: 1) zentroak, azpiegiturak eta barne antolaketa; 2) jarduerak, ikastaroak eta enpleguak; 3) kontrola eta erasoak; 4) osasun egoera, arreta medikoa eta zaintza; eta, azkenik, 5) espetxetik kanpo daudenekiko hartu emanak.
2017
‎Alde batetik, Historia atalean argitaratu direnak, Uztarok hasiera hasieratik bere artikuluak jakintza arloen arabera sailkatu ditu eta. Artikulu horiez gain, bigarren multzo bat ere hartu dugu kontuan: artikuluan zehar garatutako azterketan ikuspegi kronologikoak garrantzia duenean, hain zuzen, Zientzia Politikoaren edota Kultura Ikasketen arloko zenbaitzuk.
‎Badakigu ume euskaldunek beste hizkuntza batzuetan ere irakurtzen dutela, baina erabaki dugu gure ikerketarako corpusa euskarazkoa izatea. Haur Hezkuntzako eta Lehen Hezkuntzako adin tartea hartu dugu kontuan: 2 urte, hain zuzen.
‎Bi sistema horien eskumendeko erakunde gehienek «Pau» edo «Bordeaux» izendapena mantentzen dute beren lan zientifikoak sinatzeko orduan. Akitaniako unibertsitate lagina eratzeko, ESTIA (École Supérieure des Technologies Industrielles Avancées) unibertsitate eskola ere hartu dugu kontuan, haren ekoizpen zientifikoaren bolumena, duen garrantzi geografikoa eta nortasun propioa ikusita.
2021
‎Datuak biltzeko lanabesa onlineko ad hoc galdetegia izan da, apenas aurkitu baitugu Haur Hezkuntzan UHari (Jacques eta Shrubb, 2020) eta, zehazki, egoera horretan sortzen den pantaila bidezko komunikazioari buruzko informaziorik. Galdetegiaren balioztatzea egiteko, adituen iritzia izan dugu kontuan, Haur Hezkuntzako irakasleei eta Haur Hezkuntzako Graduko irakasleei sakoneko elkarrizketak egin zaizkielarik (5 Haur Hezkuntzako irakasle; 2 Haur Hezkuntzako Graduko irakasle).
2022
‎Era berean, aktibo osoa aldagaia balantze partidan hartzen dugu kontuan, eta ondare garbia aldagaia galdu irabazien kontuan, parte hartzen duten enpresen artean tamainaren araberako alborapenak saihesteko erabili ahal izateko. Gainera, merkatuko balioaren (burtsako balioa) eta enpresaren kontabilitateko ondare garbiaren arteko aldea hartzen da (emaitza aktiboarekin zatitzen da, tamainaren araberako alborapenak saihesteko) kapital intelektualaren aldagai adierazgarritzat.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia