2009
|
|
Testu bakoitzean hitzak behin baino gehiagotan agertzen dira. Guk lehenengo agerpena hartu
|
dugu
kontuan. Baina hitz bat beste esanahi batekin agertzen bazen aurrerago, hitz berritzat hartu dugu.
|
|
(1) oso erlaxatua, (2) zerbait erlaxatua, (3) ondo, (4) zerbait urduri, (5) oso urduri. Eskala hau egiteko gehienezko etekina eta egoera psikologiko hobezina lotzen dituen teoria hartu
|
dugu
kontuan. Teoria horren arabera, gehiegizko aktibazio batek edo gutxiegizko batek gizabanako baten jarduera egoki eta hobezina eragozten du.
|
2012
|
|
– Bestetik, industrializazio prozesua deitzen duguna edukiko
|
dugu
kontuan. Dakigunez, Bilbo industria hiria izango da XIX. eta XX. mendeetan, eta horrek ere haren izaera sakonki markatuko du.
|
|
Nolanahi ere, aktiboen balioek portaera estokastikoa duten hipotesia hartzen
|
dugu
kontuan. Dena den, proiekzioak egin aurretik, eredua ona dela egiaztatzea gomendatzen dugu.
|
2016
|
|
emakume presoen bizipenak, erresistentziak eta estrategiak doktore tesiaren testuinguruan egindako elkarrizketa sakonen edukiak aztergai izango ditugu. Hainbat esparru hartuko
|
dugu
kontuan: 1) zentroak, azpiegiturak eta barne antolaketa; 2) jarduerak, ikastaroak eta enpleguak; 3) kontrola eta erasoak; 4) osasun egoera, arreta medikoa eta zaintza; eta, azkenik, 5) espetxetik kanpo daudenekiko hartu emanak.
|
2017
|
|
Alde batetik, Historia atalean argitaratu direnak, Uztarok hasiera hasieratik bere artikuluak jakintza arloen arabera sailkatu ditu eta. Artikulu horiez gain, bigarren multzo bat ere hartu
|
dugu
kontuan: artikuluan zehar garatutako azterketan ikuspegi kronologikoak garrantzia duenean, hain zuzen, Zientzia Politikoaren edota Kultura Ikasketen arloko zenbaitzuk.
|
|
Badakigu ume euskaldunek beste hizkuntza batzuetan ere irakurtzen dutela, baina erabaki dugu gure ikerketarako corpusa euskarazkoa izatea. Haur Hezkuntzako eta Lehen Hezkuntzako adin tartea hartu
|
dugu
kontuan: 2 urte, hain zuzen.
|
|
Bi sistema horien eskumendeko erakunde gehienek «Pau» edo «Bordeaux» izendapena mantentzen dute beren lan zientifikoak sinatzeko orduan. Akitaniako unibertsitate lagina eratzeko, ESTIA (École Supérieure des Technologies Industrielles Avancées) unibertsitate eskola ere hartu
|
dugu
kontuan, haren ekoizpen zientifikoaren bolumena, duen garrantzi geografikoa eta nortasun propioa ikusita.
|
2021
|
|
Datuak biltzeko lanabesa onlineko ad hoc galdetegia izan da, apenas aurkitu baitugu Haur Hezkuntzan UHari (Jacques eta Shrubb, 2020) eta, zehazki, egoera horretan sortzen den pantaila bidezko komunikazioari buruzko informaziorik. Galdetegiaren balioztatzea egiteko, adituen iritzia izan
|
dugu
kontuan, Haur Hezkuntzako irakasleei eta Haur Hezkuntzako Graduko irakasleei sakoneko elkarrizketak egin zaizkielarik (5 Haur Hezkuntzako irakasle; 2 Haur Hezkuntzako Graduko irakasle).
|
2022
|
|
Era berean, aktibo osoa aldagaia balantze partidan hartzen
|
dugu
kontuan, eta ondare garbia aldagaia galdu irabazien kontuan, parte hartzen duten enpresen artean tamainaren araberako alborapenak saihesteko erabili ahal izateko. Gainera, merkatuko balioaren (burtsako balioa) eta enpresaren kontabilitateko ondare garbiaren arteko aldea hartzen da (emaitza aktiboarekin zatitzen da, tamainaren araberako alborapenak saihesteko) kapital intelektualaren aldagai adierazgarritzat.
|