Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 23

2001
‎«Lehenik eta behin, argi gera bedi gure lana irabazi asmorik gabekoa dela, zinez maite dugulako eta hura egiten gustura sentitzen garelako aurrera jarraitzen dugu jarduera bitxi honekin. Eta zer egiten dugu?
2003
‎–Bideragarria bada, aire girotua dagoen leku batean geratu behar dugu. –Bero handieneko orduetan ez dugu jarduera fisikorik egingo. Beroarekin lotutako gaixotasunak izateko joera handiagoa duten pertsonak daude.
2006
‎Gaur egun, hazkuntza hori hegoaldera eraman dute, hain emankorrak ez diren lurretara. Eta gaur egun, nekazaritza dugu jarduera nagusia. Izan ere, laboreen hazkuntzak balio handia du mundu osoan, eta batez ere soja hazkuntzak.
2009
‎batean aurre egin behar zaio. . Soilik Europa osorako erantzunekin berpiztuko dugu jarduera ekonomikoa?.
2013
‎Historia zer den, oro har, badakigu, baina gauzak zehazte aldera, xehetasunetan sakonduko dugu jarduera honetan.
‎Ariketa fisikoa: «Pazienteek egitea nahi dugu jarduera fisikoa eta gutxi jaten eta egiten dutena zaintzen, baina ez dugu nahi dieta egitea». Ez ahaztu tratamendua:
‎Erosketetara joatea ez da beti erraza izaten. Presa, prezio lehiakorrenak bilatzea, jende askori ekitaldiak berak eragiten dion nagikeria… Horren guztiaren ondorioz, gehiegitan ez dugu jarduera honek merezi duen arreta guztia eskaintzen. Askotan ez gara jabetzen zer erosten dugun; izan ere, ez gara ohartzen produktuen nutrizio etiketak irakurtzen.
2015
‎Indarra eta masa muskularra handitzeak izugarrizko eragin positiboa izan dezake kakexia duten eriengan».Une bakoitza urre da gaixoen artean; ondorioz, jarduera fisiko programekin ahalik eta lasterren hasteko aholkatzen du Erreka Gilek: «Egiaztatu izan dugu jarduera fisiko programa jakin bat egin gabe minbizi gaixoek beren kabuz ez dutela hobetzen gaitasun aerobikoa eta bizi kalitatea». Orain, helburu nagusi dute gida erabiltzea jarduera fisikoaren intentsitatea diseinatzeko, gaitasun fisikoa neurtzeko proba egin ezin dutenean.
‎Eta makinekiko? Jarduten duen subjektu legez ikusten badugu geure burua, denetik egiten duen agente bezala?, orduan onartu dugu jarduera delako hori sekula ez dela bakarrik egiten. Ez gaude bakarrik, ez gaude isolaturik.
‎Ekuazio kimikoak nola idazten diren ikasiko dugu jarduera didaktiko honetan?
‎b) Zer produktu edo zerbitzu lortzen dugu jarduera bakoitzetik?
2016
‎abiadura. Horixe aztertuko dugu jarduera honetan.
‎ere. Hori dela eta, kalkulu hori nola adierazten den jorratuko dugu jarduera honetan.
‎erreakzioa behar bezala gerta dadin? Horixe ikasiko dugu jarduera honetan.
‎b) Zer produktu edo zerbitzu lortzen dugu jarduera bakoitzetik?
2017
‎Sozioekonomiaren arloan, espazio industrial degradatuak birgaitzeko asmoa du. " Adibidez, Michelingo orube utzian laster ezagutuko dugu jarduera ekonomiko guztiz eraberritua".
‎erreakzioaren abiadura. Horixe aztertuko dugu jarduera honetan.
‎Lagin batek duen materia kantitatea laborategian kalkulatzen jakitea oso interesgarria da kimikaren arloan, eta beharrezkoa izango duzu unitate didaktiko honetako erronka nagusiari erantzuteko ere. Hori dela eta, kalkulu hori nola adierazten den jorratuko dugu jarduera honetan.
‎Nola jakin dezakegu zer erreaktibo kantitate erabili zehatz mehatz, materialik ez xahutzeko edota erreakzioa behar bezala gerta dadin? Horixe ikasiko dugu jarduera honetan.
‎Ez da gauza bera ingeles eta piano partikularretara joatea, ala arratsaldea telebistaren aurrean edo kalean pasatzea, eskolako emaitzei dagokienez. Baina arreta jarriko dugu jarduera ludikoetan, zentralak direlako: kalitatezkoak, dibertigarriak... eta euskaraz, badakigulako eskolaren lana ez dela nahikoa eta eskolatik kanpo euskarazko jarduerak egitea oso onuragarria dela.
2018
‎Bestalde, patologia desberdinei bideratutako programa terapeutikoak, hau da, jarduera fisikoa eta nutrizio programak oso urriak dira gure inguruan eta horiek sustatzea ondo egongo litzake. Gainera, komenigarria ikusten dugu jarduera fisikoan adituak diren pertsonak patologia hauek dituzten pertsonentzat eskuragarri izatea osasun zentro edo ospitaletan, kasu bakoitza aztertu ondoren aholkuak eta gomendioak eman ahal izateko.
2019
‎Salatu dugu jarduerak ebaluatzen direla eraginkortasun maila berekoak balira bezala, eta horrek eragozten duela bataren eta bestearen bailo erlatiboaz jabetzea eta zentzuzko hurrenkera definitzea.
2021
‎Etorkizunera begira beste jarduera batzuk aztertzen ari zarete, Bihotzfit programa, esaterako. Bihotzfit programarekin etorkizunean gaixotasun metabolikoa duten pertsonekin eta hipertentsioa edota bihotz arazoak izan dituzten pertsonekin jarduera espezifikoak egin nahiko genituzke. Sakanan jende asko dago bihotzeko arazoekin, eta euren bizi kalitatea hobetzera begira planteatu nahi dugu jarduera hori.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia