2000
|
|
Orobat, izatearen legeak bigarren hauhobesten du; lehen bideak, ordea, esfortzu gehigarri eta iraunkorra eskatzen du.Elementu objektibagarria hartuz gero, sinbolikoki puztuta agertzen da, eta osotasunmodura. Arana Goiriren Foruak, esan
|
dugu
jada, ez dira foru probintzial zaharrenbatuketa, komunitate historikotik omen datorren eta eternitaterantz proiektatzen denespiritua baizik. Beti dago jarraipenaren ideia elementu objektibatuan; nahiz etahaustura ere egon den, azkenean batasuna nagusitzen da.
|
2002
|
|
elementalera... Horrela pentsamendu bat irteten ikusten
|
dugu
jada (Heiddeger, Sloterdijk), jainkogabetasunaren itsasoetan argonauta berri, sakratuaren bila. Sloterdijkek Heideggerrekin salatzen duenez, soluzioak zeuzkan pentsamendu klasiko predikariak (humanistak) inhumanismoa ekarri du, gizakiaren nahiz jainkozkoaren bere kontzeptu kontrolatuekin.
|
2006
|
|
Baina, garapen horrek, aurreratu
|
dugu
jada, badu bere alde iluna: arrazoi instrumentalaren garaipenak geure bizitzei zentzua emateko funtzioa duten arrazionaltasun sustantiboak (giza balioak kontuan hartzen dituztenak) bazterrean utzi ditu, gizarte bizitzan agintzeko indar gutxiagorekin utzi ditu, eta gizakion erabakiak zein proiektu sozialak etikoki funtsatzeko gero eta ahalmen murritzagoarekin.
|
|
Aurreratu
|
dugu
jada: tradizio teoriko horren aita Max Weber dugu2 Marx eta Durkheim ekin batera Soziologian klasiko gisa kontsideratua denaren analisiak aparteko gaitasuna du gizarte eta kultura modernoaren nondik norakoak azaltzeko.
|
2007
|
|
Gainerako marka erregionalak, alegia, Brandt, Edesa, SanGiorgio eta Mastercook ez ditugu alde batera utziko, noski. Edesa Espainian bosgarren marka da, Polonian Mastercook markak zer nolako garrantzia daukan aipatu
|
dugu
jada, Frantzian Brandt liderra da, eta SanGiorgio Italian erabiltzen dugu. Ez da hain garrantzitsua baina Italia, gaur egun, Europan laugarren salmenta merkatua dela kontuanizanik, garrantzitsua da.
|
2009
|
|
Lanaren alderdirik gogorrena egin
|
dugu
jada. Eskema aurrean hartu eta prest gaude kodea idazteko.
|
|
Adierazpen erregularren oinarrizko sintaxia ezagutzen
|
dugu
jada. Badakigu sintaxi hori nola erabili gure beharretara egokitzen diren patroiak eraikitzeko, baita gero patroi horiek nola parekatu teklatu edo fitxategi bidez jasotako datu multzoekin ere.
|
2011
|
|
75 Ezagutzen
|
dugu
jada bake epaileek gatazka zibil eta penalen gaineko ardura hartzen dutela. Horien inguruko auziak sententzia bidez bukatuko dituzte, gatazkari konponbide bat emanez.
|
|
Ezagutzen
|
dugu
jada DPJLk bake epaitegien idazkaritza betetzeko aurreikusten zuen eraentza juridikoa. Antzekoa aurreikusten du egun BJDk gure autonomiaerkidegoan, justizia administrazioaren funtzionamendurako beharrezko baliabide material eta pertsonalen gaineko eskumena lortu ondoren27 411/ 1998 dekretuaren zioen azalpenak dioen legez, bere helburuetariko bat bake epaitegietako idazkarien
|
|
Ezagutzen
|
dugu
jada zer motatako langileak aritzen diren bake epaitegi bakoitzean. Horrenbestez, badakigu herri txikienetan formazio juridikorik gabeko eta udalaren mendeko langilea den idazkari bat aritzen dela, zeinak Zuzenbidean aditua izan behar ez duen epaileari legearen gaineko aholkua ezin eman baitiezaioke.
|
2012
|
|
Aipatua
|
dugu
jada, existentzialismoa banakora itzulera dela. Esentzia gauzaororen izate abstraktuaz solastatzen bada, existentziak izaki konkretuez dihardu.Ondorioz, kontaketa existentzialistetako protagonistak gizabanako zehatzak izangodira.
|
2014
|
|
Existentzialismoaren ekarpen nagusia gizakia esentziarik gabeko izaki gisaulertzea eta baieztapen horrek berekin dakartzan ondorioak dira, gizakia definizio itxieta esentzialistetatik askatzen baitu. Gizakia ez da existitzen, gizakiak existitzen dira (aipatu
|
dugu
jada, emakumea ez da existitzen, egoera zehatzetan dauden emakumepartikular eta konkretuak existitzen dira). Gizakia bere existentzian gauzatzen da, bere existentziak ematen dio forma eta ez aurretiazko inongo ideiek.
|
|
Ikusi
|
dugu
jada, emakumeen gutxiespena eta zapalkuntza bizitzarenerreprodukziora, errepikapen hutsera mugatuta egotetik zetorrela. Gizonakbizitzaren eta bizitzeko arrazoien asmatzaile eta sortzaile ziren, eta emakumeakimmanentziara lotzen zituzten.
|
2015
|
|
Hasieran esan dut, urratsa praktikara eraman
|
dugu
jada, orain herrietara eraman behar dugupraktikara benetan zer eragin izango duen eta nola ikusten den. Hor ikusi dugu zenbat eta goragotik begiratu gehiago difuminatzen dela, baina herrietara jaisten garenean, orduan eragina zuzenagoa da; hori da urratsa nire ustez, herrietan egiten hasi behar gara.
|