Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 21

2004
‎Zenbateraino ulertzen dugu ikusleok artistak kontatu nahi dizkigun istorio horiek?
2008
‎Hori izango da aurtengo emanaldiaren helburuetako bat. Egun nazioartean entzutetsuak bihurtzen ari diren hainbat korronte antropologikoen berri emango dugu ikuslea gauza izan dadin ulertzeko zergatik diren euskal dantzak diren bezala.". Erketzen helburua, ondare kulturalari dagokion balioa ematea da, belaunaldiz belaunaldi transmititu den zerbait ikustean ikusitakoari buruzko jakintza zuzena izatea.
2009
‎Horrez gain, lehen zatiko zirku saioak oso era bilduan agertzen dira, koreografia orokorrago baten parte direla adierazi nahian edo, eta etenaldira arte zirku saioekin baino gehiago ikuskizunaren osotasunarekin gozatu dugu ikusleok, hau da, musikarekin, jantziekin, dantzarekin eta bere baitan dena hartzen zuen dramaturgiarekin. Hala ere, bizpahiru saio nabarmendu dira lehen zati horretan, hala nola Ikarok sare batetik zintzilikatuta egin duena eta, batez ere, Ikaroren jokoak izenekoa:
‎alde batetik, epaimahaiak aukeratutako irabazleak 6.000 euro jasoko ditu; eta beste alde batetik, ikusleen saria banatuko dute. " Lehiaketan parte hartu dugun talde guztiok dugu ikusleen saria eskuratzeko aukera".
2010
‎Artea bizitzarekin lotuago egon litzateke. Oso gutxitan lortzen dugu ikusleei hori helaraztea, eta hau horretarako aukera bat zen.
2012
‎Zeure bizitza nola partekatu kontu bat da, baina gero, antzerkia dago, hau da, nola kontatu hori ikusleei. Horregatik erabaki dugu ikusleak gonbidatzea, geure bizitzaren parte izan daitezen. Amodioaren antolakuntzaz ari zarete lan honetan, eta bikotea erakunde gisa aztertu nahi duzue.
2014
‎Hasteko, esan behar da dokumentalean inork ez duela topatuko inolako erantzun definitiborik. Ez dauka tesi garbirik, ez dugu ikuslea inolako erantzun jakinetara bideratu nahi izan. Horregatik dauka collage itxura, hainbat aipuren arteko haria eraiki dugu, baina amaieran hari narratibo hori borobildu gabe.
2015
‎Ezberdinak gara, baina elkarrekin eta publiko batentzat lan bat ateratzeko gai izango gara.Zein da zuen helburua. Ikusleari pentsaraztea, hausnartu dezan. Antzokitik ateratzen direnean ez dakit zer pentsatuko duten, baina antzerkiak irauten duen minutuetan behintzat, denok besteari zerbait eskaintzeko dugula konturatu arazi nahi dugu ikuslea. Gidoia bat, baina bakoitza den bezalakoa agertzen da obran. Nola osatu duzue orduan gidoia. Ez dut uste oholtzan gure egunerokoan bezala azaltzen garenik.
‎Onartu beharra dago, hala ere, eremu labainkorretan gabiltzala: ez dugu ikuslea aspertu behar: Antonioniren hutsarte luzeek asperdura adierazten dute, baina ez dira aspergarriak.
2016
‎Azken ertzean, ikusleak daude. Baina guk ez dugu ikusleentzat lan egingo. Ikusleek lan egingo dute guretzat.
‎Baina kasu gehienetan ikuslea ez da sartzen horretan. Jokatzen dugu ikuslea sartu egingo balitz bezala, baina nahiko inozoa da pentsamendu hori.Komunio nostalgia bat. Beti dago halako zerbait, baina une honetan, ordea, ikurrok sortzeko gaitasunik ez du artistak. Merkatua da ikur handiak sortzeko gaitasuna duen bakarra.
‎Irten denok! Hemen ez dugu ikuslerik behar.
2018
‎" Ordu eta erdiz protagonistaren atzetik ibiliko dira ikusleak. Horregatik mugatu dugu ikusle kopurua 190 lagunera, ezin delako mugitu multzo handiagoa batetik bestera. Gure nahia da ikusten dutenek, behintzat, ondo ikustea", azaldu du Azkuek.
‎Ona: ez dugu ikuslerik izango eta bakean grabatuko dugu.
2019
‎Guretzat apustu ona izan da. Nabaritu dugu ikusle kopurua handituz joan dela; gure publikoaz gain, Golem zineetara joaten zen jende asko ere bildu da zinemaldira. Osatu dugun eskemak ondo funtzionatzen du:
2021
‎31.4.3.1b Halako perpaus erlatiboaren interpretazioa testuinguruak baizik ezin argi dezake. Izen sintagma erlatibatuari isildurik dagoen sintagma ergatiboa badagokio, ulertuko dugu ikuslea dela gizona (zer gertatu zaio istripua ikusi duen gizonari, adibidearen pareko egitura genuke orduan).
‎Ez badakizue ere zaindarion lanbidea tentsio eta estres handikoa da: beti egon behar dugu ikusleei apuntatzen esku luzeak geratzeko prest. " Ez ukitu, mesedez".
2022
‎Adierazi dutenez, proba pilotua izanda, aurrerago egitasmoa zabaltzeko ezinbestekoa izango dela herritarren iritzia: «Jakin nahi dugu ikusle mota bakoitzak zer ikusi nahi duen, euren iritzia jaso, edukierak bete diren, beti edo zein kasutan ez, zergatik…». Hori guztia ebaluatzeko, inkesta bat bete ahal izango da emanaldi bakoitzaren ostean, eta erantzuten duten guztien artean telebista bat zozkatuko da.
‎Adierazi dutenez, proba pilotua izanda, aurrerago egitasmoa zabaltzeko ezinbestekoa izango delako herritarren iritzia: «Jakin nahi dugu ikusle mota bakoitzak zer ikusi nahi duen, euren iritzia jaso, edukierak bete diren, beti edo zein kasutan ez, zergatik...». Hori guztia ebaluatzeko, inkesta bat bete ahal izango da emanaldi bakoitzaren ostean, eta erantzuten duten guztien artean telebista bat zozkatuko da.
‎Bikoizketa on bat egiteko, «gauza pila bat hartu behar dira kontuan, baina niretako garrantzitsuena ahotsa ongi doitzea da, hau da, testua ahotsan eta denboran ongi kokatzea. Gero hori ongi interpretatu behar dugu ikusleak bikoiztua dagoela ez nabaritzeko, ahalik eta gehien disfruta dezan».
2023
‎Bada, ikusi dugu ikusleen portaera zoragarria izan dela. Batzuek gauza berriak egin ditzagula eskatzen digute, doinu berriak entzun nahi dituztela, alegia.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia