Emaitzak: 7
2004 | ||
egiten da hiru maila nagusitan, eta hiru maila horiek eurengenesi horretara, birtolestu? egiten dira aurrekoa erantsiz, baina baita gaindituz ere.Orain, marko zientifiko honetan egite ekonomikoaren ulermena aurrera nola eraman | dugu erronka nagusia. | |
2005 | ||
Oro har, euskal subjektua euskal historia burutzerakoan nabarmenago asmatu dela esango nuke. Nire ustez, XXI. mendeari begira horixe | dugu erronka nagusia, euskal historia burutzera koan euskal subjektuaren ikuspegitik abiatzea euskal erreferentzi sarearen munduan zehar igarotzea geure gogoeta historikoa. Nahi eta ez, denok abia tzen gara presupuesto jakin batzuetan oinarriturik eta ona izaten da ezagutzea norberaren maparen koordenadak zeintzuk diren. | |
2007 | ||
Unibertsaltasun globalizazio fenomeno kulturalari buruz ere zerbait esan nahinuke: kulturak adierazten duen unibertsaltasuna eta ezinbestekoa duen hurbiltasuna nola uztartu asmatzea | dugu erronka nagusia. Horri begira, azken ohartxobat: | |
2009 | ||
Aparteko Zuhaitzak izan ezik, 16/ 1994 Legepean ezarritako NEBen sarea bere osotasunean izango da integratua EAEko Natura Sarean. Izan ere, EB mailakoa den sare ekologiko honen ezarpena eta finkotzea | dugu erronka nagusia ondorengo urteetarako naturaren kontserbazioaren alorrean. Natura Sareak Habitat eta Hegazti Zuzentarauetan (92/ 43/ EEE eta 79/ 409/ EEE, hurrenez urren) du bere oinarria. | |
2012 | ||
Egia esan, harrituta gaude jaso dugun erantzun baikorrarekin: 20tik gora gonbidapen geneuzkan eginak, eta 15 lagun azaldu ziren urriaren 20an, larunbatarekin, egin zen lehen entsegura.Dantza suspertzeko ahaleginean, zer pentsatu duzue etorkizunerako. Adunan Axeri Dantzaren aldeko talde iraunkor bat sortzea jarri | dugu erronka nagusitzat. Badakigu Adunako herritarrek herriko kultur ondare aberasgarritzat daukatela Axeri Dantza; alde horretatik, sentimendu hori zirikatzea lortu behar luke talde horrek, eta dantza erakargarria eta parte hartzailea izatea gazte eta helduentzat. | |
2014 | ||
Horrela, erdal sistemekin beharrean, arnasguneek euren artean hartu eman, igurtzi ugariagoa duten neurrien, euren arteko harreman sareak areagotzen eta trinkotzen dituzten neurrian, arrisku hori murrizten da. Hemen | dugu erronka nagusia. | |
2018 | ||
Lan munduak, gizarte egiturek eta denboraren kudeaketak zaildu egin nahi digu eztabaida kolektiboak gorpuzteko guneak eta uneak sortzea. Baina, elkarrekin pentsatzeko guneak eta uneak sortzea | dugu erronka nagusietariko bat, elkar elikatzeko, eta batez ere ekarpenak zein gogoetak elkarrekin josteko. Izan ere, 1+ 1 ez baita beti 2, kolektiboki pentsatzeak biderkatzen dituelako ahaleginak, begiradak eta esperientziak. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dugu | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 2 (0,01) |
Euskaltzaindia - EHU | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
aiurri.eus | 1 (0,01) |
Susa | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan erronka | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan erronka nagusi | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |