Emaitzak: 8
2015 | ||
" Geure ogibidea ezberdina da; gaztetxoekin ibiltzen gara egun osoan, eta ezin dugu hori ahaztu. Azken batean, umeak dira, eta irakasleok ulertu behar | dugu egun txar bat izan dezaketela edo azken orduetan nekatuago ibil daitezkeela. Euren konfiantza irabaztea ezinbestekoa da, baina jakin behar dute zein den muga, eta klasean ondo lan egin badute, hori ere aitortu egin behar zaie". | |
2021 | ||
Batzuek plazerez egingo dute, beste batzuek osteko ongizatearen esperoan, eta beste askok beren burua derrigortuta. Gutako askok burua nekatzen | dugu eguna amaitzerako, baina gorputza geldi izaten dugu, geldiegi. Arratsaldeko zazpiak bueltan igerilekura joateak buruko eta gorputzeko nekea orekatzen laguntzen dio askori lo patxadaz egin ahal izateko. | |
Garbi erran behar | dugu egun berritzailetzat jotzen diren proiektuen araberako metodologia batzuk Feteko maisu maistrek jada erabili zituztela. Kontua da denbora anitz galdu dugula. | |
Beren negozioen jabe dira. " Lan eta lan ematen | dugu eguna, eta horrek zailtzen du bertzeekin egoteko aukerak sortzea". Muga nagusia hizkuntzarena dela erantsi du, halere, eta bere gurasoen erabakia jarri du egoera horren adibide: | |
2022 | ||
Ingurugiroarekin edo klima aldaketarekin lotutako beste baten berri izan | dugu egunotan: energia nuklearra energia berdeen artean sartzeko proposamena egin dute. | |
2023 | ||
Marexalek ikasketak eginak baitituzte, haiek eskubidea dute txertatzea; guk eskubidea ukanen dugu. Haatik, | dugu egun bateko formakuntza egin txertatzen ikasteko, segurtasun nozioak gureganatzeko, eta produktua baliatzeko behar den maneran. Txertatuak izanen dira bakarrik hazkuntza eta ekoizpenari dedikatuak diren kabalak; preseski, ahateak lehenik. | |
" Durangaldean ikusgaitasuna ematea ezinbestekoa iruditzen zitzaigun. Gainera, uste | dugu egunean parte hartu ezin izan duten batzuk arratsaldean batu direla, eta Bilbora joan behar izanez gero igual askok ez luketela parte hartuko", esan du Lersundik. | |
" Durangaldean ikusgaitasuna ematea ezinbestekoa iruditzen zitzaigun. Gainera, uste | dugu egunean parte hartu ezin izan duten batzuk arratsaldeko mobilizaziora batu direla". |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dugu | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Hitza | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan egun | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan egun parte | 2 (0,01) |
ukan egun berritzaile | 1 (0,01) |
ukan egun txar | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |