2002
|
|
izaten, testu errealak baizik. Dena dela, aurreko orrietan aipatu
|
dugu
corpus errealetan estaldura eta zehaztasunaren emaitzak oso onak direla.
|
2010
|
|
Sarrera orokorrean adierazi bezala, modulu bakoitzean hegaldi bat egingo
|
dugu
corpuseko testuen inguruan, helburu dugula sermoiaren ezaugarritze diskurtsiboa egitea. Modulu honetan, hizketa egintzen teoriaren kale kantoitik aztertuko dira sermoiak.
|
|
Nabarmendu behar
|
dugu
corpusean erreferentzia indefinitua duten berbaldi ekarriek dimentsio polifoniko eta dialogiko altua dutela. Gainerakoei baino gehiago darie alderdi hori, zeren A barrutiko aipuek aldez aurretiko adostasuna baitute beti.
|
2012
|
|
Ez dugu uste, ordea, kortesiaz jokatzeko beste modu bat izan zitekeen arren, norentzakoari dena egina ematen saiatzen denik. Bere helburua ez da (eta uste
|
dugu
corpuseko enuntziatu parentetikoena ere ez dela) norentzakoari mezua eginahalik txikiena eginaz interpreta dezan laguntzea, berak nahi bezala hark interpreta dezan ahalegin guztia egitea baizik, harik eta esan duenaren eta esan nahiko zukeenaren artean zirrikiturik txikiena ere egon ez dadin.
|
|
Kontzesio perpausaren eta perpaus nagusiaren artean goian zehazturiko harremana gauzatzen bada ere, ikusiko
|
dugu
corpuseko adibideetan ez dela horrelakorik gertatzen. Hau da, E2 perpaus kontzesioaren eta E1 oinarrizko enuntziatuaren artean ez dagoela goian zehazturiko inplikaziozko harremanik.
|
|
Baldintza irrealei dagokienez, adibide bakarra aurkitu
|
dugu
corpusean, eta aspektuaren aldetik [burutua] eta[+ geroa] ezaugarriak ditu:
|
2013
|
|
Seigarren kapituluan bost hamarralditako aroaz jardun dugularik aipatu
|
dugu
corpusaren ibilbidea. Bi lezio behintzat badira kontuan hartzekoak:
|
|
Jarraidura eta irekiduraren arteko orekez jardun dugu zortzigarren kapituluan. Ez
|
dugu
corpusaren inguruko adibiderik jarri, baina berau dugu beharbada oreka dinamiko horren zelairik oparoenetakoa. Hitz gorputza gaurkotuz garatzea jarraidura eta irekidura ariketa mila adarduna izan da.
|
2015
|
|
Borondate kontua izan da beti. Horrexegatik proposatzen
|
dugu
corpus juridiko sendo bat, eskubideen gauzatzea unean uneko interes politikoen menpe egon ez dadin.
|
|
Albiste guztiak gai berariburuzkoak dira, testu barruko zein testu kanpoko informazioaren kudeaketa eta, nagusiki, gertaerenordena zehaztea baita etorkizuneko helburuetako bat. Egun, ez
|
dugu
corpus homogeneorik eskaintzerik, anotazio fase bakoitzean dokumentu sorta bat baino ez baita erabili.
|
2018
|
|
Denak elizkizunen eta prozesioen bidez ospatzen ziren, eta garrantzitsuenetan zezenketak, komediak, suziriak, dantzariak edo erraldoiak ikusten ahal ziren. Hor
|
dugu
Korpus Egunaren kasua, sinesdun katolikoen munduan zegoen festarik garrantzitsuena. Ospakizun horien inguruan asko idatzi da eta zeremoniaren xehetasun txikienak ere deskribatu izan dira.
|
2023
|
|
Sarreran esan dugun bezala, EITBk euskararen biziberritzean egindako ekarpenari hurbilketa bat egiten saiatu gara lan honetan. Hala, EITBk euskararen biziberritzean izandako eragina aztertu
|
dugu
corpus, estatus eta jabekuntza plangintzatik begiratuta.
|