2000
|
|
Eta hori da, hainzuzen ere, orain arte Estatuarentzat ulergarri izan ez den paradoxa. Grafoaren bisolairuen dikotomia bi diskurtsoen kontrakotasunean aurkitzen
|
dugu
berriro, hauda, nagusiaren diskurtsoan eta analistaren diskurtsoan. Psikoanalisiaren aitzikoaurpegia nagusiaren diskurtsoa da (3). Freud-en iritziaren aurka, psikoanalistak izan dira medikuntza eta psikoanalisianahastu nahi izan duten lehenak.
|
|
Itzulera bide berberetik egin behar da, ez baitago ingurune latz hau zeharkatzen duen beste bide erosorik. Horrela, Raneroko karstaren lenarrak, dolinak eta leizeak ikusteko aukera izango
|
dugu
berriro.
|
2003
|
|
Azken batean, Aukera Politikoen Egiturarekiko harremana daukaten gaieiheltzen gaudela, 2002ko apirilaren 14an ZBk referendum bat egin zuen, eskatuzion arren, Amorebieta Etxanoko Udalaren babesik gabe, udalerri horretakobiztanleek Boroako zentral termikoaren proiektuari buruz daukaten iritzia emanzezaten. (Erreferendumaren inguruan gertatutakoak zehazkiago ezagutzeko, Kronologiara jotzeko gomendatzen
|
dugu
berriro ere.).
|
2004
|
|
Baina funtsean arima bera ez da substantzia, hori arimareneta gorputzaren konposaketa baita. Haserre gaudenean, gorputzez eta arimaz gaude haserre.Platon
|
dugu
berriro gogoan, Aristotelesek ez dituelako jakitearentzat oztopo legez ikustensentikortasuna eta irudimena. Ez dago jakiterik irudirik gabe:
|
|
Zeren espirituan, endelgurik gabe, deusek ez du pentsatzen. Horiek horrela, bizitzaren materia bateraerori behar
|
dugu
berriro ere, Aristotelesen psikologia biologian oinarritzen dela ikusiz, etaazken hori fisikan.
|
2006
|
|
Ez
|
dugu
berriro hitz egingo Munioren benetako izaeraz Eneko Lopez bazen Bizkaiko kondea.
|
|
Erlijio kristauaren hedapenari buruz ez
|
dugu
berriro hitz egingo, ikus horretarako Argiñetako iruzkina.
|
|
Ekinbide ekonomikoaren ainguratze morala nabarmena izan da. Galdera ezaguna bezain eztabaidatua jaurtiko
|
dugu
berriro: ea gaur egun euskal kooperatiba esperientzia ez ote den labaindu utilitarismorantz, emaitzak soilik balioestera, konbikzioaren etikatik etika pragmatiko batera.
|
2007
|
|
Argidago, berdinzaletasun hau botereari zentzua emateko eta legitimatzeko erabili dela, boterea benetan banatzeko erabili ordez, eta lan legitimatzaile horretan ezinbestekoa izan dela estatukide guztiek espiritu eta izaera bera erkide zutela irudikatzea: boterea, nonbait, gurea zen, denok bat ginelako, herria edo nazioa ginelako. Gupolitiko hau subjektu subiranoaren diskurtsoa aztertzean ikusiko
|
dugu
berriro, baina buka dezadan gogoratuz ezen komunitate kultura hauen parean, gizakizibilizatuaren kultura agertu zela, berez klase menderatzailearen bizimodu, estiloeta gustuak izaki, norberak bereizgarritasuna lortzeko taxutu zen kultura, norberaren garapen jasoari eta berrikuntzari lotua. Ikusiko dugu.
|
|
Zerk sorrarazi omen zuen hizkuntza, eta horretarakoxe dugu eskasena! Edonola ere, zerbait originala «esateko daukana», hizkuntzarekin borrokan ikusten
|
dugu
berriro.
|
|
Hau guztiau 3 ARIKETAKen ikusiko
|
dugu
berriro. Orain, gura baduzu, irakurlea, ikus dezagun zelan ebazten diren adibide batzuk.
|