Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 12

2000
‎Oraingoz, gure inplementazioetan ez dugu azentu bigarrenkaria kontuan hartu; izan ere, intonaziorako aukeratu dugun oinarrizko sintesi ereduarentzat desegokia da.Intonazioari dagokion atalean atzera aztertuko dugu arazo hau.
2002
‎Ikusten dugunez, ez da bat ere erraza definitzen atua zer den, zergatik eta noizden. Ez dugu arazo hau konponduko duen giltzarria, baina badirudi lehengaigalgaitzezko atuak edo eskaintzak uzteko ohitura ez zegoela sarritan pentsatu izanden bezain zabalduta eta sistematizatuta, argi baitago gure hilobietan gizabanakoguztiei ez zitzaiela jartzen horrelakorik, eta, lagatzen baldin bazen ere, denei ezzitzaiela atu bera uzten. Hilobiek eta erritualek uste baino polimorfismo handiagoazegoela frogatzen dute, horretan zerikusia dutelarik kontrola ezin daitezkeen faktoreek (kronologiak, gizarteak, gizataldeak, etab.). Ikertzaile batzuen iritziz, trikuharriak talde hilobiak direnez, gizarte berdintzaile edo parekatzaile baten aurreanegongo ginateke.
2004
‎Zergatik uste dugu arazo hau hezkuntzarena ere badela?
2005
‎Kultura eta kontzientzia arazo bat da hau ere; Udalak eta Udaltzaingoak, bitartekoek uzten diguten neurrian, lanean jarraituko dugu arazo hau konpontzeko asmoz, eta horretarako denon laguntza eskatzen dugu.
2007
‎Herrien lehiakortasunean sormenak, enpresari berriek, enpresa fundatzaileek daukaten eraginkortasuna ez aipatzea, lanaren hutsune handia, nagusia dela irizten diot. Hurrengo atalean (argumentu arrazoien eztabaidan) ikertuko dugu arazo hau.
2009
‎Bidegabea izateaz gain, ausarkeria galanta iruditzen zaigu. Hau delaeta zuregana jotzen dugu arazo honen aitzinean esku har dezazun».
‎Beraz, Humeren arabera, Jainkoa egotekotan, adimentsu behar du. Ez dugu arazo hau hemen aztertuko.
2010
‎Ezin dugu arazo hau konpondu errepublikanoen laguntza barik; errealitate politikoa eta matematikoa da, onartu du. Dena den, legea erreformatzeko aurreko saiakera batzuetan alderdi horretako legegileen laguntza izan zuten.
‎Diputatuak gogorarazi du Aldundietako Ogasun arduradunak Joaquin Almunia Gai Ekonomikoetarako komisario europarrarekin harremanetan jartzen saiatu zirela, baina zirriborro orokorra baino ez zutela jaso, eta horren edukia ez datozela bat orain Europako Batzordeak esandakoarekin. Gero eta gutxiago ulertzen dugu arazo hau, adierazi du.
2016
‎Halaber, azpimarratu egingo dugu arazo honek sortzen duen sufrimendua eta eragina garaikidetasunaren arazo etiko bihurtzen dela. Eskola haurren medikalizazioaren arazoa, hortaz, garaian garaiko gizarte ezaugarrien barnean ulertu da.
2019
‎Eta ni ere inteligentea naiz. Beraz, hiruron artean konpondu behar dugu arazo hau.
2021
‎" Serio hausnartu behar dugu arazo honen inguruan: kale zurruta oso arazo nabarmena izan da lehendik ere, baina arazoa larritu egin da azken hilabeteotan.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia