Emaitzak: 12
2000 | ||
Oraingoz, gure inplementazioetan ez dugu azentu bigarrenkaria kontuan hartu; izan ere, intonaziorako aukeratu dugun oinarrizko sintesi ereduarentzat desegokia da.Intonazioari dagokion atalean atzera aztertuko | dugu arazo hau. | |
2002 | ||
Ikusten dugunez, ez da bat ere erraza definitzen atua zer den, zergatik eta noizden. Ez | dugu arazo hau konponduko duen giltzarria, baina badirudi lehengaigalgaitzezko atuak edo eskaintzak uzteko ohitura ez zegoela sarritan pentsatu izanden bezain zabalduta eta sistematizatuta, argi baitago gure hilobietan gizabanakoguztiei ez zitzaiela jartzen horrelakorik, eta, lagatzen baldin bazen ere, denei ezzitzaiela atu bera uzten. Hilobiek eta erritualek uste baino polimorfismo handiagoazegoela frogatzen dute, horretan zerikusia dutelarik kontrola ezin daitezkeen faktoreek (kronologiak, gizarteak, gizataldeak, etab.). Ikertzaile batzuen iritziz, trikuharriak talde hilobiak direnez, gizarte berdintzaile edo parekatzaile baten aurreanegongo ginateke. | |
2004 | ||
Zergatik uste | dugu arazo hau hezkuntzarena ere badela? | |
2005 | ||
Kultura eta kontzientzia arazo bat da hau ere; Udalak eta Udaltzaingoak, bitartekoek uzten diguten neurrian, lanean jarraituko | dugu arazo hau konpontzeko asmoz, eta horretarako denon laguntza eskatzen dugu. | |
2007 | ||
Herrien lehiakortasunean sormenak, enpresari berriek, enpresa fundatzaileek daukaten eraginkortasuna ez aipatzea, lanaren hutsune handia, nagusia dela irizten diot. Hurrengo atalean (argumentu arrazoien eztabaidan) ikertuko | dugu arazo hau. | |
2009 | ||
Bidegabea izateaz gain, ausarkeria galanta iruditzen zaigu. Hau delaeta zuregana jotzen | dugu arazo honen aitzinean esku har dezazun». | |
Beraz, Humeren arabera, Jainkoa egotekotan, adimentsu behar du. Ez | dugu arazo hau hemen aztertuko. | |
2010 | ||
Ezin | dugu arazo hau konpondu errepublikanoen laguntza barik; errealitate politikoa eta matematikoa da, onartu du. Dena den, legea erreformatzeko aurreko saiakera batzuetan alderdi horretako legegileen laguntza izan zuten. | |
Diputatuak gogorarazi du Aldundietako Ogasun arduradunak Joaquin Almunia Gai Ekonomikoetarako komisario europarrarekin harremanetan jartzen saiatu zirela, baina zirriborro orokorra baino ez zutela jaso, eta horren edukia ez datozela bat orain Europako Batzordeak esandakoarekin. Gero eta gutxiago ulertzen | dugu arazo hau, adierazi du. | |
2016 | ||
Halaber, azpimarratu egingo | dugu arazo honek sortzen duen sufrimendua eta eragina garaikidetasunaren arazo etiko bihurtzen dela. Eskola haurren medikalizazioaren arazoa, hortaz, garaian garaiko gizarte ezaugarrien barnean ulertu da. | |
2019 | ||
Eta ni ere inteligentea naiz. Beraz, hiruron artean konpondu behar | dugu arazo hau. | |
2021 | ||
" Serio hausnartu behar | dugu arazo honen inguruan: kale zurruta oso arazo nabarmena izan da lehendik ere, baina arazoa larritu egin da azken hilabeteotan. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dugu | 12 (0,08) |
Argitaratzailea
Jakin | 3 (0,02) |
EITB - Sarea | 2 (0,01) |
UEU | 2 (0,01) |
Uztarria | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
erran.eus | 1 (0,01) |
hiruka | 1 (0,01) |
Pamiela | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan arazo | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan arazo hau | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |