2004
|
|
r formula itxien multzo bat bada, eta A ere formula itxia bada, eta formula horiekhizkuntza naturalean emandako argudio baten formalizazioa osatzen badute (F koformulek argudioaren premisak eta A k ondorioa adieraziko lukete), argudioa logikokibaliozkoa dela esango
|
dugu
A, F n dauden formulen ondorio semantikoa bada, hau da, ezbada posible izatea premisen egiazko interpretazio bat ondorioa faltsua egiten duena.
|
2005
|
|
Edonola, Elorduik (1995) azpimarratu duenez, ikertzaile zenbaitek ohartarazi gaituzte zail samarra gertatzen dela askotan aipaturiko hiru mota horietako aldaketak bereiztea. Edozein aldaketa ez
|
dugu
a priori ahulgarritzat hartu behar; izan ere, aldaketa batzuek funtzio jakin bat dukete euskara garai berrietara egokitzeko saioetan eta ahulgarriak baino indargarriak dirateke orduan. Ezaugarri soziolin
|
2008
|
|
Superlatiboarekin ere gauza bera: . A> da> handiena? > esate rakoan, oinarritzat hartzen den handitasun maila bat badugu eta oinarri ho rren gainean ezartzen
|
dugu
A ren tamaina. Oinarri hori, AGO konparati boarekin ari garenean,[...
|
2011
|
|
–alkateak, haserre?. Esango
|
dugu
a por ellos!, Beli. Txikituko ditugu denak plazako harlanduen kontra?
|
|
A B zatiaren diametroa kalkulatzeko, propanoari dagokion taula erabiliko
|
dugu
A eta Bko 1,85 bar eta 1,35 bar eko presioekin hurrenez hurren; hau da, VIII. taula erabiliko dugu. AB zatiaren luzera baliokidea 2,4 m da, eta VIII. taularik 4,00 m hartuko dugu, gainetik, eta QAB= 16,817 kg/ h emaria 10,91 kg/ h kalkulatuaren gainetik.
|
2012
|
|
Zenbat aldiz ez
|
dugu
A ren desira berdina, hots, denbora menderatzearena, geureganatu. Sondeo txikia egin dut ondoan nituen lagunekin eta ondorio berdinera heldu gara:
|
|
Ados? Eta besterik ez badago, hementxe bukatuko
|
dugu
A taldearen ebaluazio saioa. Eskerrik asko guztioi.
|
2019
|
|
Krippendorff autoreek (2004) lanean azalduriko a nola kalkulatzen den jakin eta gero, aurretik aipatutako A, Akalkulatzen
|
dugu
a balioarekin (Aa;= ^2"). Aa/ ren balio negatiboak adostasunaren hobekuntza adieraztendu.
|
2021
|
|
Baina ez dugu hori atal honetan azalduko (§ 30.6.2.1, § 30.6.2.4). Hemen azpimarratu nahi
|
dugu
a/ ik parekotasunaren antzekoa sortzen duela ela/ enik parekotasunak ere. Badakit etorriko dela eta Badakit etorriko dena ere bere tokian azaltzen dira (§ 30.6.2.1, § 30.6.2.3).
|
|
15.2.2i Zenbaitetan ik partitiboa ere erabiltzen
|
dugu
a artikuluaren ordez. (§ 18.5).
|
|
Bizkaian eta Araban, eredua da nagusi, eta eredua ere eskaintzen da. Ez
|
dugu
A eredua eskaintzen duen ikastetxerik.
|
2022
|
|
Ikas genitzake, baina gero agian mozkortuta aterako gara eszenatokira, oso urduri, ez gara ezertaz oroituko eta gainera berdin izango zaigu ondo pasatzen ari garen seinale. Askotan egin
|
dugu
a, gure ahotsen gainetik kantatuz, bestela deseroso gaudelako. Gure kontzertuek soinu txarra izaten dute ia beti.
|
|
«Ez duzue ulertzen: bidesaria kobratzen
|
dugu
A tarte horretatik igarotzen direnek eta hemen zergarik ordaintzen ez dutenek, bidesariarekin ordain dezaten». Jakina, ez zigun bere arrazoibide zatarrari erantzuteko eskubiderik eman, ez genezan jarri ataka estuan, erantzunez, adibidez, logika hutsez, Durangaldean, Lea Artibain eta Ermuan bizi garenok, zergak ordaintzen ditugunez gainerako bizkaitarrok bezala, ea zergatik ez gaituen salbuesten gainzerga larri honetatik.
|
2023
|
|
80). Orobat, izan en orainaldi pluraleko adizkietan e erroa
|
dugu
a-ren ordez (Tertuli baten ai gea) eta NOR NORK saileko aditz laguntzailean au> a egiten da (Saittun orraztu bear nan [DEI]); (cfr. Zuazo 2104:
|