2011
|
|
Juan Campos AlonsoEguneroko bizitzako esparruaHelburuakJarraibideakZenbatean behinMahai tresnen erabileran aurrerapenak egitea.Otorduetan, haiek ongi erabiltzen erakutsi behar zaio.Bi hiletik behin berrikus liteke.Mahaian, postura egokia lortzea.Otorduetan, nola eseri behar duen azaldu behar zaio, eta behin eta berriz errepikatu behar zaio, txukuntasuna gal ez dezan.Bi hiletik behin berrikus liteke.Otorduen aurretik eta ondoren eskuak garbitzeko beharra barneratzeaEskuak garbitzea premia higieniko bat dela azaldu behar zaio.Hilero berrikus liteke.Otorduen aurretik eta ondoren eskuak garbitzeko eskatu behar zaio, bere kabuz egin arte.Lotaratzean, lasaitasuna sustatzea.Gehienetan, ordu berean lotaratzea sustatu behar da.Zentroan dagoen bitartean.Lotarako ohitura erraztu behar zaio, ipuin bat kontatuz edo beste baliabide batzuen bidez.Bere gauzak nolabait ordenatuta edukitzea lortzeaOrdenaren eta kaosaren arteko desberdintasuna irakatsi behar zaio.Bi hiletik behin berrikus liteke.Bere ondoan egon behar dugu, ordenatzen irakasteko.Bere ekimenez ordenatzen duenean, zoriondu egin behar dugu.Gizarte esparruaHelburuakJarraibideakZenbatean behinBesteei entzuteko ohituran aurrerapenak egitea.Besteari entzuteak gizarte bizitzan duen garrantzia azaldu behar zaio.Hilero berrikus liteke, garrantzitsua baita.Ez zaio erantzun behar, berak lehenago erantzun ez badu.Entzuteko ariketak eta jolasak egin behar dira.Taldean integratzea bultzatzea.Besteak bezala tratatu behar dugu, eta besteen aurrean baloratu.Hilero berrikus liteke.Taldeko jolasak bultzatu behar dira, integratua senti dadin.Gogo aldarte ona sustatzea.Bere egoera azaldu behar zaio. ....Hilero berrikus liteke.Egoera hau aldi baterako dela azaldu behar zaio.Eskolaren edo ikaskuntzaren esparruaHelburuakJarraibideakZenbatean behinHiru hiletik behin, irakasle tutorearekin elkarrizketa bat egitea.Etxeko lanak egitea eta eduki zailenak sakontzea.Egunero, bere agenda begiratu behar dugu elkarrekin, zer etxeko lan dituen ikusi, eta egin egin behar ditugu.Zentroan dagoen bitartean.Zer ez
|
duen
ulertzen galdetu behar zaio, azaldu ahal izateko.Arreta bultzatzea.Egunean zehar egin dituen gauzei buruz galdetu behar zaio, eta arreta hobetzeko ariketak egin behar dira.Bi hiletik behin berrikus liteke.Hizkuntza eta irakurketa indartzea.Hizkuntza egokiarekin hitz egin behar zaio, eta, berak ongi hitz egiten ez duenean, zuzendu egin behar zaio.Zentroan dagoen bitartean.Egunean minutu batzuk har...
|
2012
|
|
lanean aritzea egitea da eta egitea eskuz jardutea da. Portaera bat aztertzea edota paziente batek gomendatu zitzaiona zergatik egin ez
|
duen
ulertzen saiatzea ez dira, itxuraz, laguntzaile lanbidearen berezko elementuak. Berdin dio paziente bati gauzak nola esaten zaizkion, edukazioz esaten bazaizkio; garrantzitsuena da gernu poltsak behar bezala aldatzea, ohean zimurrik ez agertzea eta pazientea garbi egotea.
|
2013
|
|
Liburu honetako unitate bakoitzean, hasierako kasu praktiko bat dago, lan jarduerarekin zerikusia duen egoera bat planteatzen duena eta lan unitatearen edukiari lotua dagoena. Ikasi behar duzunak zertarako balio
|
duen
uler dezazun pentsatuta dago. Hasierako egoera batez eta kasuaren azterketa batez osatuta dago.
|
2015
|
|
Espero dugu liburu hau erabilgarria izatea teleoperazio zentro batek nola funtzionatzen
|
duen
ulertzeko, eta modulua egin ondoren halako zentro batean sartzeko prest egotea, irizpide profesionalei jarraituz eta arduraz eta eraginkortasunez lan egiteko.
|
2016
|
|
Haurtxoaren jarduera autonomoa. Zer egiten duen eta zergatik egiten
|
duen
ulertzen saiatzea oso baliagarria da jakiteko zein den haurtxoaren errealitatea.
|
2017
|
|
Laguntza harremanean, profesionalak artatzen ari den pertsonaren egoera eta zailtasun hori nola bizi
|
duen
ulertu du. Hala, gai izango da zailtasunei aurre egiteko eta gai hauekin lagunduko dio:
|
2018
|
|
Osasun Heziketa: Norberaren eta ingurukoen osasuna sustatzeak eta babesteak zer garrantzia
|
duen
ulertzeko ematen den heziketa.
|
|
Harekin lan bilerak egingo dira kirolaren terminologia eta jarduerak ikas ditzan. Entrenamenduaren programak aurretiaz emango zaizkio kirolariari, berak zer egin behar
|
duen
uler dezan.
|