2006
|
|
Hizkuntza Komunitateak eta Gatazka Linguistikoak izenekoa. Titulazio honetan gertatukoa adierazgarria da soziolinguistika arloak gurean nolako balorazio kaskarra
|
duen
ulertzeko: 1999/ 2000 ikasturtean sei irakasgai izatetik, 2006/ 2007 ikasturtean irakasgai bat izatera pasatu da.
|
2008
|
|
Ikastaroaren hasieran, hurbilpen teorikoa egiten da, egoera jakin batean norbanakoak hizkuntza nola aukeratzen
|
duen
ulertzeko ezagutza teorikoen berri emateko. Aukeratzeko prozesua eskura dauden aukeren
|
2009
|
|
Dilts en ereduak aukera ematen du hausnartzeko aldaketez, ikaskuntzaz eta komunikazioaz, eta lagungarri gerta daiteke jakiteko non eragin behar den, lortu nahi den aldaketa erdiesteko.
|
duen
ulertzen badu aldatuko da, zentzua bilatzen badio, ez guk edo irakasle batek esaten diolako... Ikuspegi honetatik, sakonagoa eta anbiziotsuagoa da esku hartze modua.
|
2011
|
|
Xabier Isasi – Terminologiak anpara gaitzala bakoitzak bere ñabardurak eta berezitasunak eransten dituela eta, zenbait kasutan, ezaugarriok elkarren kontrajarriak izan daitezkeela. Adostu behar dugu euskararen egoera zertan den, diglosia dagoen ala besterik den, adostu behar dugu terminologia edo, bederen, autore bakoitzak zein eta nola erabiltzen
|
duen
ulertu.
|
|
Adostu behar dugu euskararen egoera zertan den, diglosia dagoen ala besterik den, adostu behar dugu terminologia edo, bederen, autore bakoitzak zein eta nola erabiltzen
|
duen
ulertu.
|
2015
|
|
Gure eskura ditugun baliabide mugatuak, hau da: prestatzaileok ditugunak (zenbat prestatzaile garen arlo honetan); irakasleen denbora, ikasle kopuruak, prestakuntza baliabideak eta eskola (baliabide gisa) noraino iristen den eta iritsi behar
|
duen
ulertzea.
|
2016
|
|
Horrez gain, hizkuntzaren biziberritze gaiak lantzen ditu, besteak beste, definizioak, helburuak, metodoak eta erronkak, eta emaitzak ebaluatzeko irizpide posibleak planteatzen. Lanak duen helburua" hizkuntza bat salbatzeak" eta hizkuntza biziberritzearen eraginkortasunak zer esan nahi
|
duen
ulertzen laguntzea da. Lanak hizkuntzarekin lotura duten jarduerak aztertzen ditu eta beren funtsezko arrazoiak eta ondorioak azaltzen, bi ikerketa kasuetan oinarrituz:
|
2019
|
|
Baikortasunez lan egin behar dugu, euskaltzale guztion helburua bera baita: euskara zabaltzea eta euskaldunei euskaraz bizitzeko aukera ematea, lasaitasunean eta poztasun positiboan. mikel zalbideren artikuluak eta ikuspuntu azalpenak, niretzat, soziolinguista izanik ikasketaz eta ofizioz, oso interesgarriak izaten dira beti eta zerbait ulertzen ez badut edo zalantzarik badut nire burua, nire kosmobisioa, zabaltzen saiatzen naiz, zer esaten duen eta zergatik esaten
|
duen
ulertzeko. zalantza sortzen didaten puntuak ulertzeko beste enfoke bat erabiltzen saiatzen naiz: errealitatea beste ikuspuntu batetik begiratzen. errealitateari buruz dudan ikuspuntua, modu horretan zabalago bihurtzen da, osoago, eta askotan mikel zalbideren ikuspuntua besarkatzen edo behintzat ulertzen bukatzen dut, baina ez beti noski. artikulu honen aurreneko paragrafoan deskribatzen nuen belaunaldikoa da mikel zalbide.
|
2022
|
|
Kontzeptu horrek, pazientean ardazturiko ereduarekin bat egiten du. Pazientean zentraturiko arretak ez baitu eskatzen gaixo tasuna bere horretan soilik ulertzea, baizik eta pazienteak, pertsonak, gaixotasuna nola bizi
|
duen
ulertzea eskatzen du.
|
|
RSC ak metodologiaren ikuspuntutik nola funtzionatzen
|
duen
ulertzeko, honako prozesu hauek aipatu behar dira: interes taldeekin (stakeholder izenekoak) hitz egiteko prozesuak, landu beharreko gaiak identifikatzeko prozesuak (materialtasuna), jokaera korporatiboa kodetzeko eta jardunbide egokiak sustatzeko prozesuak (hobekuntza prozesuak), bai eta kontuak emateko prozesuak (gardentasuna) ere.
|