Emaitzak: 5
2016 | ||
Munduko Osasun Erakundeak (MOE) erabiltzen | duen kalitatearen definizio hori, guztiz egokia izan daiteke osasun jardueraren aldagai anitzak (hizkuntza barne) aztertzeko orduan, eta aldi berean osasun arreta euskaraz bultzatzeko oinarri teorikoa finkatzeko. | |
Euskararen normalizazioak beharrezkoa duen marko teorikoaz gain berariazko esku hartze metodologia eta prozedura eskatzen ditu, eta, hori horrela izanik, oso aproposa izan daiteke MOEk berak planteatzen | duen kalitatearen bigarren eredua. Kasu horretan sistemaren maila guztietan erantzukizunak, eginkizunak eta euren arteko eragina eta elkarlana aztertzen dituen eredua litzateke. | |
Edonola ere, erakundearen sustapenik gabe lidergoak erabakigarriak diren edo ez dago egiaztatuta. Hizkuntza kontuan hartzen | duen kalitatezko osasun sistema garatzeko ikuspegi sistemikoaren beharra antzematen du Robertsek: hizkuntza lidergoak sortzearen beharra, ebidentzian eta ikerketan oinarritutiko estrategiak garatzea, erakundearen egitura, antolakuntza eta testuingurua kontuan hartuta, eta erakundearen aldetik ekimenen sustapen egokia eta bultzatzailearen ezinbestekotasuna. | |
2018 | ||
programatutako kalitatea, espero den kalitatea eta pertzibitutako kalitatea. Lehenengoa zerbitzua ematen duen erakundeak aurreikusita | duen kalitate maila da; bigarrena herritarrak zerbitzu horrengandik espero duen kalitate maila, eta hirugarrena herritarrak zerbitzua jaso eta gero egiten duen balorazioa, behin alderatu duenean espero zuena eta gero benetan jaso duena. Horregatik, zerbitzuen ebaluazioak arreta jarri behar du zerbitzua ematen eta jasotzen dutenen arteko harremanean. | |
programatutako kalitatea, espero den kalitatea eta pertzibitutako kalitatea. Lehenengoa zerbitzua ematen duen erakundeak aurreikusita duen kalitate maila da; bigarrena herritarrak zerbitzu horrengandik espero | duen kalitate maila, eta hirugarrena herritarrak zerbitzua jaso eta gero egiten duen balorazioa, behin alderatu duenean espero zuena eta gero benetan jaso duena. Horregatik, zerbitzuen ebaluazioak arreta jarri behar du zerbitzua ematen eta jasotzen dutenen arteko harremanean. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
duen | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
ukan kalitate | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan kalitate maila | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |