Emaitzak: 4
2011 | ||
eskola gazteek ba ote dakiten zein baldintzaren arabera funtzionatzen | duen ikus entzunezkoen lengoaia komunikatiboak, | |
2015 | ||
Gazteako Twitter, Facebook eta Youtube erabilera nitxo berriek erraztu dute hizkera bernakuluen hedapena. Youtuberrak proiektuko bideoek erakusten digute euskalkiek gaur egun euskal gazteen media eremu publikoan duten lehentasunezko tokia, eta bide batez sendotzen dituzte globalki zirkulatzen | duen ikus entzunezko kultura popularrean dialektoak hartzen ari diren garrantzia azpimarratzen duten ikerketen ondorioak (Androutsopoulos & Tereick, 2016). | |
Lehenak, transmedia banaketa deituko dugunak, edukia barreiatzeko eskura dauden medio eta plataformak kontuan hartzen ditu, horietariko asko telebista industriaren lan eremutik kanpo egon izan direnak. Bigarrenak, ikus entzuleen erabilbidean jartzen du arreta eta nola, noiz eta non topo egiten | duen ikus entzunezko produktuekin eta zelako kontsumo moduak dituen. Azken horien artean kokatzen dira, zelan ez, ikus entzuteaz haratagoko komunikazio praktikak: | |
2019 | ||
Ikus entzunezko enpresak zuzentzeko etakudeatzeko erabiltzen diren prozesuak, baliabideak eta teknikak ezagutu behar dituzteikasleek, beren industria egituraren baitako azterketa eginez. Horretarako, produktu edozerbitzu jakin bat egin eta hedatzeko helburua | duen ikus entzunezko enpresa batensorrera simulatu behar dute. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |