Emaitzak: 4
2009 | ||
Hutsune hori neurri batean betetzea izanen da, beraz, kapitulu honen helburunagusia, eta horretarako ikerketa propioak zein beste autoreen ekarpenak aintzathartuko ditut, Euskal Herrian bortxazko lanen sareak izan zuen hedapena ikusarazteko eta bere logika ekonomikoa azaltzen saiatzeko. ...dugun moduan, bortxazko lanen eragina eremu ekonomikotik bainoaskoz harago zabaltzen da, eta Roussetek plazaraturiko «unibertso kontzentrazionarioa» kontzeptua ongi ulertzeko prisioneroen senitartekoen esperientzia edotabortxazko lanak izan zituzten herrietako biztanleen ikuspegia aintzat hartu behardugu8 Hala ere, horretarako ezinbesteko lehen urratsa da prisioneroen lanarenpresentzia jasotzen | duen ikerketa egina egotea, eta asmo horretan lagungarri izannahi du kapituluak. | |
2012 | ||
Plan of Implementation delakoan dago: ...ismoaren garapenean formazio eta partaidetza sustatzea beharrezko ikusten da; (41) BBKrekin loturiko partaidetza eta laguntza tekniko ekonomikoa aipatzen dira, baita etekinetan indigenak partaide egiteko beharra ere; baso (43) eta meatzeei (44) buruzkoetan indigenen partaidetzaren beharra azpimarratzen da ere; indigenen osasun sistema eta jakinduria (58) sustatzeko konpromisoa eta OJ errespetatzen | duen ikerketa egiteko deialdia egiten da (103). Horrelako hurbilketa teorikoak praktikara eraman direla ikus dezakegu Mundu Gizarte Foroaren 2009ko Brasilgo Amazonian egindako biltzarrean, non herri indigenak, biodibertsitatea eta aldaketa klimatikoak lotu egin diren. | |
2017 | ||
Euskal Herrian, Xabier Etxanizek ere 1994 urtean euskaraz sortu ziren 38 liburu aztertu zituen eta ondorioztatu zuen liburuek estereotipo sexistak, kontzienteki edo oharkabean, sustatzen direla (Etxaniz, 1999). Hau guztia dela eta, euskal haur eta gazte literaturan estereotipoak transmititzen jarraitzen diren ikusteko, corpus handiagoa eta osoagoa eskatzen | duen ikerketa egin beharra ikusi da. | |
Azterketa hau egiteko, beharrezkoa da izaera etnografikoa | duen ikerketa egitea. Besteekin egoneta behatzea, behaketa parte hartzaile bezala ezagutzen da, eta giltzarri izan da, antropologiakpertsonen ulermenerako egin duen ekarpenean (Malinowski, 1935, vol. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
duen | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
UEU | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan ikerketa | 1 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan ikerketa egin | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |