2010
|
|
Gaztelania eta euskara unibertsitateko hizkuntza ofizialen elebitasunetik nazioarteko hizkuntzak garatzera zuzentzen den eleaniztasun plana batik bat ingelesaren garapenaazaltzen du. Plan horren arabera, eleaniztasuna hizkuntza bakoitza funtzio ezberdinetarako erabiltzearen printzipioan oinarritu behar da, eta, beraz, unibertsitateak hizkuntza bakoitzak bere testuinguruan
|
duen
erronkari aurre egin behar dio.
|
2015
|
|
2 Egoerak proposatzen
|
duen
erronkari aurre egiteko beharrezkoak diren hainbat ezagutza agertu zaizkizu
|
|
2 Egoerak proposatzen
|
duen
erronkari aurre egiteko beharrezkoak diren hainbat ezagutza agertu zaizkizu
|
2016
|
|
Egoera horren eskakizunak aintzat hartuz, gai al zara ondorioztatzeko zer ikastea proposatzen zaizun unitate honetan? 1 Lehenik, argi izan behar duzu zein den lehenengo jardueran aurkeztutako egoeraren eskakizuna. Irakur ezazu berriro ere egoera, eta erantzun honako galdera hauei: a) Zer egiteko eskatzen zaigu hasierako egoeran, b) Nork egin digu eskaera, c) Norentzat egin behar dugu, d) Zergatik edo zertarako egin behar dugu hori guztia? 2 Egoerak proposatzen
|
duen
erronkari aurre egiteko beharrezkoak diren hainbat ezagutza agertu zaizkizu arakatze jardueran. Zer jakin eta egiten jakin behar izan duzu jarduera hori egiteko?
|
|
2 Egoerak proposatzen
|
duen
erronkari aurre egiteko beharrezkoak diren hainbat ezagutza agertu zaizkizu arakatze jardueran. Zer jakin eta egiten jakin behar izan duzu jarduera hori egiteko?
|
|
2 Egoerak proposatzen
|
duen
erronkari aurre egiteko beharrezkoak diren hainbat ezagutza agertu zaizkizu arakatze jardueran. Zer jakin eta egiten jakin behar izan duzu jarduera hori egiteko?
|
2017
|
|
2 Hasierako egoerak proposatzen
|
duen
erronkari aurre egiteko beharrekoak diren hainbat ezagutza agertu zaizkizu arakatze jardueretan. Ezagutza horiek unitate osoan zehar landuko diren ideiekin zerikusia dute, eta garrantzitsua da horien aurrean ahalik eta erosoen sentitzea.
|
|
2 Hasierako egoerak proposatzen
|
duen
erronkari aurre egiteko beharrezkoak diren hainbat ezagutza agertu zaizkizu arakatze jardueretan. Horiek zerikusia dute unitate osoan zehar landuko diren ideiekin, eta garrantzitsua da horien aurrean ahalik eta erosoen sentitzea.
|
|
Egoera horren eskakizunak aintzat hartuz, gai al zara ondorioztatzeko zer ikastea proposatzen zaizun unitate honetan? 1 Aurrenik, argi izan behar duzu zer eskatzen den lehenengo jardueran aurkeztutako egoeran. Irakur ezazu berriro ere egoera, eta, ondoren, erantzun honako galdera hauei: a) Zer egitea eskatzen zaigu hasierako egoeran, b) Nork egin digu eskaera, c) Norentzat egin behar dugu, d) Zergatik edo zertarako egin behar dugu hori guztia? 2 Egoerak proposatzen
|
duen
erronkari aurre egiteko beharrezkoak diren hainbat ezagutza agertu zaizkizu arakatze ja
|
|
Egoera horren eskakizunak aintzat hartuz, gai al zara ondorioztatzeko zer ikastea proposatzen zaizun unitate honetan? 1 Aurrenik, argi izan behar duzu zer eskatzen den lehenengo jardueran aurkeztutako egoeran. Irakur ezazu berriro ere, eta, ondoren, erantzun honako galdera hauei: a) Zer egitea eskatzen zaigu hasierako egoeran, b) Nork egin digu eskaera, c) Norentzat egin behar dugu, d) Zergatik edo zertarako egin behar dugu hori guztia? 2 Egoerak proposatzen
|
duen
erronkari aurre egiteko beharrezkoak diren hainbat ezagutza agertu zaizkizu arakatze jardueretan. Zer jakin eta egiten jakin behar izan duzu jarduera hori egiteko?
|
|
2 Arakatze jardueretan, egoerak proposatzen
|
duen
erronkari aurre egiteko beharrezkoak diren hainbat ezagutza agertu zaizkizu. Zer jakin eta egiten jakin behar izan duzu jarduera horiek egiteko?
|