Emaitzak: 5
2001 | ||
Ezintasunak pairatzen dituzten pertsonez arduratzeko Errege Patronatuak, Internet denentzat baliagarri izatea helburu | duen ekimen hau abiatu du. | |
2006 | ||
Espainiako Gurutze Gorriak abian jarri berri | duen ekimen honen helburua da gure herrialdeko boluntarioak modu eroso eta progresiboan sartzea proiektuetan. “Kanpainak aukera ematen die nahi duten herritarrei Gurutze Gorria zer den, zer den boluntario lana, zer jarduera egiten dituen… probatu eta ezagutzeko, GKEarekin konprometitu baino lehen”, azaldu du Sonia Anoll Espainiako Gurutze Gorriko Boluntarioen Departamentuko teknikariak. | |
2008 | ||
Lortutako emaitzen txostena jasoko dute. Promete Fundazioaren eta Madrilgo Unibertsitate Europarraren laguntza | duen ekimen honekin, CTY Españak nahi duten guraso eta ikastetxe guztiei beren seme alaben edo ikasleen gaitasun potentziala ezagutzeko aukera eman nahi die. Zenbait ikerketaren arabera, ikasleen% 5ek hezkuntza premia bereziak ditu, gaindotazioaren arabera. | |
2010 | ||
Haurrentzako publizitate mezuek duten eragina eztabaidaezina da, eta, horregatik, Anorexia Nerbiosoari eta Bulimiari Arreta Emateko Espainiako Elkarteak (ADANER) eskatu du argaltzeko iragarkiak edo kirurgia estetikoko ebakuntzak adingabeak babesteko leihoan debekatzea (goizeko seietatik gaueko hamarretara). Parlamentuko tramitean Ganberaren gehiengoaren babesa | duen ekimen honen helburua da adingabeak ez daitezela egon autokontzeptua baztertzera, egoera fisikoagatik gizartean baztertzera edo pisu edo estetika faktoreengatik arrakasta izatera bultzatzen duten mezuetan. | |
2012 | ||
Haurrentzako Nazio Batuen Fondoak (Unicef), Elikagaien Mundu Programak (PAM), Nekazaritzarako eta Elikadurarako Nazio Batuen Erakundeak (FAO) eta Osasunaren Mundu Erakundeak (OME) haurren desnutrizioaren aurkako REACH ekimena ontzat hartu dute, eta “garapen jasangarriaren oinarri” direla esan dute. Nazio Batuen Erakundeak azaldu duenez, NBEko lau agentziek konpromisoa hartu dute, ekainaren 20tik aurrera Brasilen egingo den Rio+ 20 goi bileraren lehen egunean, haurren gosearen eta desnutrizioaren aurkako ahaleginak areagotzeko, desnutrizioaren aurkako erakunde eta gobernuen ekintza planak koordinatzea helburu | duen ekimen honen barruan, “ahaleginak bikoiztea saihesteko eta programa horiei esleitutako baliabideak hobeto aprobetxatzeko”. REACHek haurren desnutrizioari buruzko politika nazionalak ekintza plan bihurtzeko gaitasuna indartzen du, gobernuen sektoreak tartean sartzen baititu. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
duen | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Consumer | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan ekimen | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan ekimen hau | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |