2002
|
|
Momentu hauek erabiltzen dira ikaslearen progresioaaztertzeko: zer moduz doakion proposatutako lana, zeren falta nabaritu duen, zerjorratu behar duen gehiago, zer nahiago
|
duen
egin, eta abar.
|
|
34). Taldearen egitura logiko kognitiboak bere bitarteko kritiko diskurtsiboen bidez, gaur
|
duen
egiteko nagusia, politika kanpotik ordenatua (demokrazia formala) den ustea baztertzea da. Ez dago esan beharrik, horretarako baldintza den komunitaterik ezean, azken hori egituratzea dela lehen erronka.
|
2006
|
|
Erreformak ondoko ideia berria ekarri zuen: portaera moralaren adierazpen gorena munduan norberak
|
duen
egiteko profesionala betetzea da. Hortik ondorioztatuko da lanaren zentzu sakratua (ekinbide profesionalari eduki etiko erlijiosoa erantsiko zaio).
|
2007
|
|
Pilota. Zeinek esaten dio zer ezin
|
duen
egin. Ez duerantzuten?
|
2009
|
|
Aldi berean, haur txikiekgeneroaren inguruko informazioa eta adibideak bilatzen dituzte. Jokaera konkretubat zeinek egin behar duen edo ez
|
duen
egin behar, zeinek jolas dezakeen zeinekineta zergatik, izaten dira bilatzen diren galderak eta lortzen diren erantzunak, etahauetan neskak eta mutilak ezberdinak direla aurkitzen dute haurrek. Era horretan, generoaren inguruko kognizio zabala sortuz doaz, genero identitatea eta generoestereotipoak barne?.
|
|
Ainhoak zifratu gabeko mezu bat bidaltzen dio Beñati, non bere burua identifikatu besterik ez
|
duen
egiten. Mezu horren bidez Ainhoak Beñati lan saio bat hasteko eskatzen dio.
|
2010
|
|
Bestalde, erabilera ezaren balioa existentzia balioak eta herentzia balioakosatzen dute, eta bietatik lehena dugu oinarrizkoena. Baliteke gizabanako taldejakinak, nahiz eta natura eremuaren erabilera zuzenik zein zeharkakorik ez duenegiten (eta etorkizunean ere ez
|
duen
egingo), positiboki baloratzea bere existentziasoila (esaterako, biodibertsitatea mantentzeko). Era berean, ingurumen ondasunjakina ondorengo belaunaldiek eskura izan dezaten mantentzeak herentzia balioarekin du harremana.
|
|
LPLk kaleratzeagatiko sententziak betearazteko bi modu xedatzen ditu. Lehenengoan, betearazpen zehatza, berronartzeak suposatzen
|
duen
egitea, alegia, betearazpen orokorrak ordezkatzen du.
|
2012
|
|
Hauxe da jardueraren muina: kontsumitzaileari sinetsaraztea merkaturatutako produktua dagoeneko eskatu duela, nahiz eta berez eskaririk ez
|
duen
egin. Errealitatearen ikuspegi faltsua emateaz gainera, bidalitako fakturen edo ordainketa agirien bidez, merkatariak kontsumitzailea behartu nahi du eskatutako diru kopurua ordain dezan.
|
2017
|
|
Kasu hauek artean eginiko ikerketa oso baten (eta ez artearen inguruko ikerketa baten) erakusgarri garbi dira, non batetik, alderdi diskurtsibo edota teorikoago batekin egiten duguntopo, eta bestetik, arte praxiak berezkoa
|
duen
egiteko moduaz ebatzitako objektu edotaerrealitatearekin. Nolanahi, lan hauen materializazioan banaezinak dira irudia, forma eta testua.
|