Emaitzak: 6
2001 | ||
Komeni da haurra garaiz altxatzea eta lehen minutuak norberaren garbitasuneko eta zaintzako jardueretan lehenago hastea, gose sentsazioa sortzeko. Gosari ona egiten | duen edonork bere nutrizio egoera eta errendimendua hobetuko ditu. Elikaduraren egoera hobetzea. | |
2006 | ||
Azken finean, ebaluazioaren azken helburua, haurraren eta familiaren artekoadopzioa ahalik eta arrakastatsuena izan dadila bermatzea da (Ger Martos, 2001; Parrondo, 2001), hau gertatuko ez balitz, inpaktua bai adopzioko familiak baihaurrak sufrituko baitute. Azkenik, ebaluazioa administrazioaren eta adopzioaninplikaturiko profesionalen zereginik oinarrizkoena betetzen saiatzen da, alegia, adoptatzeko moduan dauden haurrei aita eta ama egokiak aurkitzea, eta ez ama edoaita izan nahi | duen edonori bere preferentzien araberako seme alabak aurkitzea.Horrela, ebaluazio prozesu honen helburua da eskaera luzatzen duen banako edofamiliak adopzio bati aurre egiteko moduko baliabide, gaitasun eta trebetasunakdituen ezartzea. | |
2007 | ||
Hala, eramangarriak 1,4 kilometro arteko distantzian detektatzen dira. Horri esker, Sarerako sarbidea | duen edonork bere bizilagunen konexioa erraztuko du. Nobedade horiek gorabehera, Negroponteren proiektu humanitarioak kritikak ditu. | |
2012 | ||
Presta zaitez bigarren txakurrarekin ahaleginak eta arreta bikoizteko Txakurra edukitzea erantzukizun bat da, eta konpromisoa bikoiztu egiten da bigarren maskota etxera iristean. Maskota bat hartu nahi | duen edonork bere buruari galdetu beharreko zenbait galdera egitea komeni da. Zergatik hartu nahi dut bigarren txakurra? | |
2020 | ||
Hala, larunbat osoan zehar, interesa | duen edonork bere iritziak partekatzeko aukera izango du bideoetan jorratutako gaien inguruan. " Larunbateko lehen esperientzia honetatik abiatuta, konfinamendu egoera honek irauten duen egunetan elkarrizketei jarraipena eman ahal izatea da asmoa. | |
2023 | ||
Frantzian orai, De Gaulle jeneralaren izenpean erraten den guziak sinbolo batek duen autoritatea dauka. Horregatik haren izenpean hitz egiten | duen edonork bere nahira eta onena iduri zaion momentuan, inspirazioa har dezake frantsesen izpirituetan gogoetak eta sentimenduak izatez hartzitzen diren mailan, edo maila altuago batean eta kasu honetan maila nahi duen bezain altuan; eta, noizean behin, ezerk ez dio eragozten inspirazioa hartzea zerua baino goragoko maila batean ere. Eta baldin eta inspirazio altu hori transmititzea desegokia agertuko bazen boterearen ariketagatik lohikeria guziek ezinbestez zikindutako gobernu baten hitzetan, aitzitik oso egokiagoa agertuko da ororen begietan maila gorena islatzen duen ikur baten hitzetan. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
duen | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Consumer | 3 (0,02) |
UEU | 1 (0,01) |
alea.eus | 1 (0,01) |
Maiatz liburuak | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan edonor | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan edonor bera | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |