2011
|
|
Kasu horretan, arrisku faktoreak murrizten eta babes faktoreak sustatzen saiatzeko hartu behar da esku. Hala, arrisku egoera ikusita, adingabeak babesteko gaietan eskuduna den erakunde publikoak beharrezko ekintzak abiaraziko ditu arrisku hori murrizteko, eta adingabeak familian
|
duen
bilakaeraren segimendua egingo du.
|
|
Txosten indibiduala familiei ematen zaien dokumentu bat da. Bertan adierazten da haurrak zer aurrerapen egin duen zenbait garapen esparrutan eta autonomia ohiturak hartzean
|
duen
bilakaeran.
|
|
Segimendu txostena. Adingabeak zentroan
|
duen
bilakaera ebaluatzeko eta erregistratzeko, hezitzaileak edo tutoreak segimendu txosten bat egiten dute, normalean hiru hiletik behin; baina, azken finean, talde tekniko edo sozial eskudunaren eskaerari erantzun behar dio. Txosten horretan islatuko dira zenbateraino bete diren hezkuntza proiektu indibidualizatuan aurreikusitako helburuak, bai eta denboraldi horretan gertatutako gorabeherak ere.
|
|
Amaierako txostena. Adingabe bati zentroko egonaldia amaitzen zaionean, dela aldi baterako, dela betirako, amaierako txostena egiten da, eta zentroan egon den bitartean izan
|
duen
bilakaera zehazten da: iritsi zenean zer egoeratan zegoen, denboraldi horretan eman dituen aurrerapausoak edo atzerapausoak, bai eta haren aukerak edo etorkizuna ere.
|
|
Aipatu dugunez, adingabeak alta hartzen badu, amaierako txosten bat egin da, eta han zehaztu dira zentroan izan
|
duen
bilakaera, haren gaitasunak eta gizarteratzeko eta laneratzeko dituen gaitasunak.
|
|
Barne araudia. Aldian aldian ebaluatzen da; haren helburua da, zentroak izaten
|
duen
bilakaera naturalaren arabera, zentroko organoen eta araudien arteko harremana onena ote den ikustea. Aldaketarik egin behar ote den begiratu behar da, besteak beste, langileen egituran, ordutegietan edo arauetan, haiek errealitatera hobeto egokitu daitezen.
|
|
Txosten hori alta ematen zaionean egingo da. Harrera zentroan egon den bitartean izan
|
duen
bilakaera guztia islatuko da txostenean, bai eta arestian deskribatutako esparru guztiak ere (eguneroko bizitza, gizarteko bizitza, familiako bizitza?).
|
|
Adingabeak zentroan egon den bitartean izan
|
duen
bilakaera eta haren aukerak zehazten ditu.
|
2012
|
|
– Eskaerak epe ertainera izango
|
duen
bilakaera aurreikustea.
|
2013
|
|
turistikoak, eta XX. mendean izan
|
duen
bilakaera aztertuko dugu batez ere.
|
2015
|
|
Sendabidearen arduradunak diren zentro edo zerbitzuek beharrezko informazioa eman behar diote epaile edo auzitegi epai emaileari. Informazioa epaile edo auzitegi horrek zehazturiko epeetan eman behar da, sendabidea noiz hasten den egiaztatzeko, eta sendabideak aldian aldian
|
duen
bilakaera, jasan behar dituen aldarapenak eta beraren amaiera jakiteko.
|
2017
|
|
Esan beharra dago Euskal Herriak antzinatik zaindu izan dituela sukaldaritzako ohiturak eta tradizioak, eta jateak berebiziko garrantzia izan duela, ez bakarrik behar fisiologikoak asetzeko, baizik eta kultura eta identitate adierazpen gisa. Antzinako platerak eta usadioak galdu barik, izan
|
duen
bilakaeragatik eta gaur egun duen presentziagatik, euskal sukaldaritzak nazioartean ikur izatea lortu du.
|