Emaitzak: 4
2000 | ||
Honek, hizkuntzari zegokionaz gain, berebiziko garrantzia zuen, lege testuetan irakasle irudia oinarrizko eskolarekin elkartzen zen lehenengo aldia izan baitzen77 Egia da, hala ere, udal guztietan oinarrizko eskolak sortzeko urte asko behar izan zirela, baina portaera hori guztiz esanguratsua denik ezin da ukatu78, hezkuntza sistema nazionala eraikitzerakoan oinarrizko irakaskuntza (eskola nazionalaren kontzeptu pean), irakasleen corpusa eta elebakartasun nazionala funtsezko zutabeak diren heinean. Garrantzi txikiagorik ez | duen beste zerbait ere azpimarratu beharrean gaude: irakaskuntzaren edukien gaiari dagokion portaera hain zuzen. | |
2002 | ||
Irakasleak guztiari aurre egiteko gai izan behar du: batzuetan saioa ez duteprestatu, edo, eguneko lanaren ordez, zerikusirik ez | duen beste zerbait planteatzendute; ikasle batekin oso ondo ateratzen dena beste batzuekin oso zaila da, eskaeraberriei bat batean erantzun behar zaie, ikasleak planteatutakoari egokitu, ordezkoariketak eta proposamenak beti eskura behar ditu. | |
2011 | ||
Pentsamenduaren nahaste formalen barne sailkatzen dira: hizketaldiaren haria galtzea, hau da, hizketa gaitik pixkanaka pixkanaka aldendu egiten da pertsona eta azkenean hasierako gaiarekin edo galderarekin zerikusirik ez | duen beste zerbaiti buruz hitz egiten amaitzen du; tangentzialtasuna, hots, galdera bati erantzuterakoan galderaren gaiarekin zerikusirik ez duen erantzuna ematea; beren hizketaldia inkoherentea eta ulertezina izaten da, besteak beste, gauzen jatorrizko izenen ordez beste izen batzuk erabiltzen dituztelako; hizketaldiak ez du segida logikorik; zirkunstantzialtasuna nabarmena izaten da, hots, hizketald... | |
2014 | ||
Pentsamenduko nahaste formalen barne sailkatzen dira: hizketaldiaren haria galtzea, hau da, hizketa gaitik pixkanaka pixkanaka aldendu egiten da pertsona, eta azkenean hasierako gaiarekin edo galderarekin zerikusirik ez | duen beste zerbaiti buruz hitz egiten amaitzen du; angentzialtasuna, hots, galdera bati erantzutean galderaren gaiarekin zerikusirik ez duen erantzuna ematea; haien hizketaldia inkoherentea eta ulertezina izaten da, besteak beste, gauzen jatorrizko izenen ordez beste izen batzuk erabiltzen dituztelako; hizketaldiak ez du segida logikorik erabiltzen; zirkunstantzialtasuna nabarmena izaten da, hots, hiz... |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
duen | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
UEU | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan beste | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan beste zerbait | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |