Emaitzak: 8
2000 | ||
Orokorrean hitz eginda, Europako Batasunak arlo honetan | duen asmo nagusia, bestelako ekonomia sektoreetan bezalaxe, ikus entzunezko komunikazioarenazpiegitura, zerbitzu eta ondasunen trukerako merkatu komuna eratzea izan da. Horrekin batera, pisuzko beste arrazoiak, Europako ikus entzunezko sektorearen garapenasustatzea, eta, azken urteotan, halaber, informazioaren gizarterako bidean jarrita, sektore honen eta telekomunikazio eta informazioaren teknologiako arloen artekobat egitea bultzatzea izan dira. | |
Dena dela, garrantzitsuena autoreak testu edo obraren bidez lortu nahi duen helburua da, hau da, molde hori eta ez besterik erabiltzeko hautua eragin | duen asmoa. Horrela, hiru jarrera ditugu nagusi, informazio generoen ezaugarri direnak, eta berauek hiru multzotan sailkatzea ahalbidetuko digutenak: | |
Alde honetatik, Guizot legea abiapuntutzat har daitekeelarik, XIX. mendean irakasleriari buruzko legediaren bilakaerak erakusten du, irakasleak duen Estatuarekiko identitatea nola sortu eta eraiki den. Estatuak hori gauzatzeko | duen asmoak, bat egiten du zuzenean lanbide horren lan baldintzen hobetzearekin; eta hori egia bihur dadin, Estatuak ahalegin guztiak egingo ditu. | |
2004 | ||
Hori litzateke benetako maitasunean kontuan hartu beharrekoa: ez soilikekintza ekonomiko batek nori eta zein puntura arte atera dizkion mozkinak, horretan faktore askok eragin bailezakete, baizik eta ekintza egin duenak norbere bururako eta besteenganako baitan | duen asmoaren balantzea. Muturreko berekoi etaaltruista graduak, hurrenez hurren, 0 eta 1 kopuruekin neurtuz: | |
2006 | ||
Antzeko lanpostu batean sartzeko lehentasunak enpresariari aukera ematen dio langilearen lanpostua amortizatzeko. Hau da, langileakenpresariari jakinarazi behar dio enpresan berriro sartzeko | duen asmoa, bainaenpresariak sarrera uka diezaioke enpresan bakanterik ez badago. Horren aurrean, langileak kaleratze demanda jar dezake, baina enpresariak enpresan lanpostuhutsik ez dagoela frogatzen baldin badu, ez dauka langilea berronartzeko obligaziorik, geroztik ez dio langileari kalte ordainik zor. | |
2012 | ||
N. Juradok dioen bezala, krisi hau merkatu deitzen zaion nebulosa batezinguratuta egon da, eta horrek | duen asmo bakarra da krisiaren atzean daudenbenetako interesen jokoa ezkutatzea; bada, halaber, aitzakia paregabea instituzioekkrisiaren kudeaketan duten erantzukizuna saihesteko. | |
2015 | ||
Norbanakoak krimenera egindako ekarpenarenedukia eta pisua ez da erabakigarria. Egindako ekarpenak ez du gutxieneko mugarik gainditubehar, norbanakoak krimenarekiko | duen asmoa baita kontuan hartu beharrekoa. | |
2017 | ||
(Berria, 2017ko urtarrila). Ikusteko dago teknologiak zein leku hartuko | duen asmo horretan. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
duen | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan asmo | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan asmo baita | 1 (0,01) |
ukan asmo bakar | 1 (0,01) |
ukan asmo balantze | 1 (0,01) |
ukan asmo nagusi | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |