Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 5

2019
‎Pertsonaia anbibalentea bada ere, psikopata kliniko baten eran jokatzeko joerarik ez badu ere, triopeek beren bikotekideak alboan atxikitzeko taktika ezberdinak deskribatzen direnean, Bihotz bi. Gerrako kronikakeko pertsonaiak horietako zenbaitekin bat egiten duela nabarmendu dugu:
2021
‎Bere iritzirako, erakunde horiek ematen duten prestakuntzari eutsi behar zaio, eta gehiago horretan sakondu nahi bada, baina horrekiko ikuspegia zabaltzeak aukera berriak zabal ditzake: hala nola, lankideen arteko formazioa, inguruko ikastetxeetako esperientziak, idazleekin eta artistekin egiten diren saioak, etab. Kalitatezko prestakuntza bermatzeak berebiziko garrantzia duela nabarmentzen du, baina helburuen arabera, formaziorako espazio potentzial ugari egon daitezkeela ohartarazten du begirada eta jarrera aldatuz gero. Hain zuzen ere, horren adibide bat eskaintzen du IE9 k Sormen digitala ikasgaiaren antolaketaz ari dela:
‎Eta, ez soilik bertako produkzioa; itzulpenak ere asko direla balioesten du parte hartzaile honek. Ondorioz, horrek gaur egungo umeen eta nerabeen literatur esperientzia euskarazkoa izatea ahalbidetzen duela nabarmentzen du MIR1 ek, bere gaztaroan ez bezala. Hala ere, indargune lukeen horrek eragin handirik ez duela eransten du," literaturak gero eta ospe gutxiago" duelako bere iritziz:
‎Orduan, momentu horiek eta ekintza bera goratzen dituen testuinguru batean bizi behar du irakurleak (BIR1). Hezkuntzan bertan ere, egiten den ikasketaren arabera, momentu batetik aurrera ikasle batek literatura irakurtzeko derrigortasunik edo beharrizanik ez duela nabarmentzen du MIR1 ek. Bide beretik, bideo-jokoek edota kirolerako oinetakoek oparia izaten segitzen duten gizartean bizi garela adierazten du DGIR1 ek, liburua edota kultur ekitaldia zigorra izatera iritsi daitezkeen bitartean.
‎ikaslearen jarrera aktiboa, autonomia eta ikerketa prozedura kolaboratibo kooperatiboen bidez sustatzeko ikaste komunitateei buruz, alegia. Komunitate horiek eraikitzerakoan, Jones-ek (2011) ikerketa horrek kritikoa izan behar duela nabarmentzen du, hau da, argudiatze kolektiboaren kultura diskurtsiboa partekatzen duen komunitateak eraikitzeko beharraz nahiz eta ideia hau unibertsitate testuinguruan garatu, oinarrian, kontzeptu beraz ari zaigu autorea.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia