Emaitzak: 5
2019 | ||
Pertsonaia anbibalentea bada ere, psikopata kliniko baten eran jokatzeko joerarik ez badu ere, triopeek beren bikotekideak alboan atxikitzeko taktika ezberdinak deskribatzen direnean, Bihotz bi. Gerrako kronikakeko pertsonaiak horietako zenbaitekin bat egiten | duela nabarmendu dugu: | |
2021 | ||
Bere iritzirako, erakunde horiek ematen duten prestakuntzari eutsi behar zaio, eta gehiago horretan sakondu nahi bada, baina horrekiko ikuspegia zabaltzeak aukera berriak zabal ditzake: hala nola, lankideen arteko formazioa, inguruko ikastetxeetako esperientziak, idazleekin eta artistekin egiten diren saioak, etab. Kalitatezko prestakuntza bermatzeak berebiziko garrantzia | duela nabarmentzen du, baina helburuen arabera, formaziorako espazio potentzial ugari egon daitezkeela ohartarazten du begirada eta jarrera aldatuz gero. Hain zuzen ere, horren adibide bat eskaintzen du IE9 k Sormen digitala ikasgaiaren antolaketaz ari dela: | |
Eta, ez soilik bertako produkzioa; itzulpenak ere asko direla balioesten du parte hartzaile honek. Ondorioz, horrek gaur egungo umeen eta nerabeen literatur esperientzia euskarazkoa izatea ahalbidetzen | duela nabarmentzen du MIR1 ek, bere gaztaroan ez bezala. Hala ere, indargune lukeen horrek eragin handirik ez duela eransten du," literaturak gero eta ospe gutxiago" duelako bere iritziz: | |
Orduan, momentu horiek eta ekintza bera goratzen dituen testuinguru batean bizi behar du irakurleak (BIR1). Hezkuntzan bertan ere, egiten den ikasketaren arabera, momentu batetik aurrera ikasle batek literatura irakurtzeko derrigortasunik edo beharrizanik ez | duela nabarmentzen du MIR1 ek. Bide beretik, bideo-jokoek edota kirolerako oinetakoek oparia izaten segitzen duten gizartean bizi garela adierazten du DGIR1 ek, liburua edota kultur ekitaldia zigorra izatera iritsi daitezkeen bitartean. | |
ikaslearen jarrera aktiboa, autonomia eta ikerketa prozedura kolaboratibo kooperatiboen bidez sustatzeko ikaste komunitateei buruz, alegia. Komunitate horiek eraikitzerakoan, Jones-ek (2011) ikerketa horrek kritikoa izan behar | duela nabarmentzen du, hau da, argudiatze kolektiboaren kultura diskurtsiboa partekatzen duen komunitateak eraikitzeko beharraz nahiz eta ideia hau unibertsitate testuinguruan garatu, oinarrian, kontzeptu beraz ari zaigu autorea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
duela | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Labayru | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan nabarmendu | 1 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |