Emaitzak: 4
2014 | ||
Ikasleak ditu protagonista nagusi," Euskara praktikoa" lemapean, Alfabetatze Euskalduntze Koordinakundeak 2014 ikasturtera begira hedabideen aurrean aurkeztu duen matrikulazio kanpainak. Euskara ikastea posible izan eta merezi | duela nabarmentzen dute AEK ko arduradunek. " Nor bere arrazoiekin, bere helburuekin, nor bere mailatik abiatuta. | |
2019 | ||
Herritarrak kontuan izan gabe eta" modu ilunean hartu ditu erabaki asko GHK k". " Parte hartzailea izatea nahi baduzue, tranparik gabe, kontsulta antolatu planari eta erraustegiari buruz", adierazi du Cisnerosek.Onarturiko planak bekatu originala | duela nabarmendu du; Zubietako erraustegia. Tximiniarik gabeko eta kolore berdeko eraikin bat erakusteko Foru Aldundiak egunkarietako orrialdeak erostea alferrikakoa da Cisnerosen esanetan," denok ezagutzen baitugu errealitatea. | |
Sagardoaren %100a bertako sagarrarekin ekoizteko oraindik bidea jorratzeke badela gogorarazi du.Erakargarritasun handikoa bisitarientzatGeroz eta bisitari gehiago datoz gure artera sagardoaren kulturak erakarrita. Txotx garaian %20, eta udan %67ra igotzen da bisitari kopurua," hortik ia %80 Euskadi kanpotik datozen bisitariak", Basquetourreko zuzendari Harkaitz Millanek gaurko ekitaldian azaldu duenez.Sagardotegietako esperientziok bizitzera datozen bisitarien etorrerak tokiko gizarte eta ekonomiarentzako aukera ederra suposatzen | duela nabarmendu du. Sagardoak turismoaren estrategian duen funtzioaren garrantzia nabarmendu du Denis Itxaso, Gipuzkoako Foru Aldundiko turismo, gazteria eta kiroletako diputatuak. Donostiak erakarritako turismoa Gipuzkoan barneratzeko Foru Aldundiak duen estrategian" sagardoak asko laguntzen gaitu", gaineratu du.Ostalaritzan presentzia irabaztenEskuartean dituzten egitasmoen errepasoa egin du Euskal Sagardoa Jatorri Izendapeneko gerente Unai Agirrek. | |
2020 | ||
LAB, ELA, STEILAS, CCOO eta UGT sindikatuek irailaren 15erako greba eguna eta aurrez mobilizazioak deitu dituzte ostiralerako (irailak 4) ikastetxe atarietan eta hilaren 10erako Hezkuntza Delegaritzen atarian. Hezkuntza Sailaren jarrerak bere horretan segitzen | duela nabarmendu dute; inprobisazioa, sindikatuekin interlokuzio falta, protokolo berantiarrak, hartu beharreko neurrien bueltan ikastetxeen babes falta, inbertsio gehigarri falta, irakasleen kontratazio eskasa... Sindikatuekin interlokuzioa eta negoziazioa aktibatzea eskatzen dute, lanpostu guztietako ordezkapenak betetzea, ikasleen ratioak jaistea, jantoki zerbitzua ikasle guztientzat bermatzea, eskola garraio zerbitzu segurua, curriculumaren egokitzapena, lan taldeak indartzea... |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
duela | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
Noaua | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan nabarmendu | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |