Emaitzak: 6
2002 | ||
erdara erabiltzen danagusiki, irakasle erdaldunak direla medio. Aipatzekoa da maila horretan, Eskolako zuzendaritza taldeak ez | duela kontuan hartzen baldintza moduraeuskararen jakintza maila kargu horretan aritzeko. | |
2006 | ||
Kontzeptu juridikoen funtzioa soilik deskribatzailea izateak baditu zenbait alderdi ahul. Nagusia daez | duela kontuan hartzen kontzeptualizazioak beti daraman balorazioa. Zerbaitizendatzeak neurriren batean ezer hori nolabait baloratzea dakar halabeharrez, etabalorazioak, gizartearen eboluzioaren harira, eboluzionatu egiten dira. | |
2007 | ||
Dena den, ikuspegi horrek jaso duen kritika nagusiahau da: ez | duela kontuan hartzen pertsonak estimuluei egozten dien esanahia, esanahi hori estimuluaren eta erantzunaren bitarteko aldagai garrantzitsua da eta (Kuhn, 1978). | |
2012 | ||
Erraz uler daitekeenez, produktu bakoitzean zentzumen ezaugarri batzuek beste batzuek baino garrantzi handiago daukate. Adibidez, margarinan edo maionesan ehundura ezaugarri garrantzitsuena izan daiteke eta argi dago soinuak ez | duela kontuan hartzen. Hala ere, patata frijituetan edo gaileta askotan haginka egitean sortutako soinuak berebiziko garrantzia dauka eta, konposizioaz gain, produktuaren zahartzearekin lotura zuzena dauka. | |
2014 | ||
Desabantailei dagokienez, aipatu beharra dago, alde batetik, parte hartzaileak adin kronologikoaren arabera aukeratzen direla, eta horrek ez | duela kontuan hartzen uzten haien garapen maila, ezta adin kronologiko bereko parte hartzaileen artean izan litezkeen garapen aldeak ere. Era berean, adin talde bakoitzean elkarren oso bestelako ezaugarriak dituzten parte hartzaileak bil litezkeenez (askotariko gizarte klase, kultura maila eta abarretakoak), arazoak sor daitezke laginen arteko homogeneotasunik eza dela-eta. | |
2017 | ||
Iskiotibialetako lesioen eta arrisku faktoreen arteko asoziazioa Cox en arriskuproportzionalen erregresioaren bidez aztertu zen frailty luzapenarekin, R v.3.2.3 softwareestatistikoa erabilita (R Core Team 2015, R Foundation for Statistical Computing). Ereduestatistiko honek jokalari bakoitzak esposizio denbora (esposizio orduak denboraldi bakoitzean) ezberdina | duela kontuan hartzen du, eta frailty luzap enak jokalari berdinaren behaketen artekokorrelazioa aintzat hartzen du (Ullah et al., 2014). Jokalari bakoitzaren jarraipena denboraldibakoitzaren hasieran hasten zen. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
duela | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan kontu | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan kontu hartz | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |