2011
|
|
Prozesu horiek guztiak hitz batera biltzeko, Scott Lash ek «informazionalizazioa» darabil (2002). Ekonomia, eta harekin mundua, informazionalizatzen ari dela dioenean, gutxi asko, produktu materialen hegemoniarenak egin
|
duela
esan nahi du; oraingo aberastasuna ez dago «berdina metatzean», ezberdina norberarentzat erregistratzean baizik. Edozer dela ere, kontua beti izango da zer edo zertan berezia izatea.
|
2013
|
|
Akats ortografiko eta gramatikalei erreparatzeaz gain, hizkuntzaren funtzio komunikatzailea betetzen dela ziurtatu behar du hizkuntza arduradunak. Jakin behar du, batzuetan, euskaraz emandako esaldi biribilenak ez
|
duela
esan nahi testuinguruan baliagarria denik; esate baterako, kakofonikoa bada edo irudiekin ondo ez badator (dela neurriagatik, dela testuinguruagatik), zer edo zertan huts egiten duen testuak antzeman du, eta beste bat moldatzen jakin. Ezin da ahaztu entzuteko izango den produktu bat atontzen dela ikus entzunezko lanetan, eta ez irakurtzeko.
|
2017
|
|
Arte sorkuntzan bertan parte hartzearen eta nolabait «eskuak bustitze»aren testuinguruan garbiro atzematen dugu artelan baten edota sorta zein segida baten «argitze»aren garrantziak ez
|
duela
esan nahi, halabeharrez, arteaz idazteko premia
|
2020
|
|
a) Jarduteko gaitasunari begira, doktrinaren zati batek defendatzen du, adingabeek eskubide eta askatasunak egikaritzeko ahalmena baldin badute, horien egikaritza zuzena zaintzeko Administrazioak ere ahalmena izan duela (Martín Retortillo, 1976: 45 eta 46), baina doktrinaren beste zati batek, aldiz, esaten du eskubide baten egikaritza izateak ez
|
duela
esan nahi ulermen osoaren edukitza izatea (Rebollo, 1989: 645, 646 eta 647);
|
|
Nola handitu daiteke bezeroek jasotako balioa? Orokorki esanda, autore horiek artistaren sormen askea eta kontsumitzailearen eta artelanaren arteko independentzia defendatzen dute, baina aldi berean azpimarratzen dute horrek ez
|
duela
esan nahi marketinak soilik produktuari bideratuta egon behar duenik. Marketinaren erabilerak kontsumitzaileen beharren eta integritate artistikoaren arteko oreka bat bilatu behar du.
|
|
Amara Berri (17 eskola), Ikaskuntza Komunitateak (30 eskola), Proiektu bidezko ikaskuntza (1) eta sailkatzeko zailak diren 3 eskola (informaziorik ez). Argitu behar da gure erreferentzia markoan ez txertatu izanak ez
|
duela
esan nahi egiten duten berrikuntzaeta eraldaketa lana gutxiesten dugunik. Horretaz gain, kontsolidatuak egoteagatik ez ditugu baztertzen, lehenago aipatu dugun moduan desberdindu nahi izan ditugu hezkuntza proiektu alternatiboak eta pedagogia alternatiboaren kontzeptua bera.
|