Emaitzak: 6
2019 | ||
Samuelek amorrazioa sentitzen du protagonistaren aitaren aurka (104), eta, Senarra bera Bioletarekin ikusten duenean egiten | duela argi adierazten duen arren, bada besterik. Taldekoen artean Nikolasek ere antzeko sentimenduak ditu, baina Klaudiak eta Benitok adierazten dute sentimendu gehien: | |
Estetika hutsez, gizon engainatuari edatea dagokiolako" (168, 169, 174,177). Bere arazoak eta antsietatea alkoholarekin arintzeko joera | duela argi ikus daiteke Flora hil osteko egunetan ere: | |
2021 | ||
Hori aintzat hartuta, irakasleak hizkuntza gaitasuna lantzera jotzen | duela argi ikusten den zerbait da literatura lehentasunezkoa ez den heinean (NE1), ez bada, EIAE3 k dioen moduan, irakasleak berariaz lantzeko kontzientziazioa eta motibazioa duela. Konpromiso kultural eta literarioa, alegia. | |
Analisi horretan, gazteak euskal literaturara ekartzeko ezintasunaz edo zailtasunaz ari da parte hartzailea eta nerabe euskaldunen literatur hizkuntza hautuak gaztelaniara jotzen | duela argi adierazi dute hainbatek lehen ere, baita gazteek eurek ere. Nerabeek zein helduek hizkuntza gaitasuna nabarmendu dute beste arrazoi batzuen artean, baina LIR2 k beste iritzi bat azaltzen du eta konpromiso sozial, kultura eta politiko faltari jartzen dio azpimarra: | |
Testuaren izaerari luzera, konplexutasuna, euskarria, etab. jartzen diote azpimarra. Arretari eusteko gaitasuna murriztu dela kontuan hartuta, ulermenean trebatzeko oztopo dela aitortu da, eta, ondorioz, horrek irakurzaletasunean eragina | duela argi utzi da. Erronketara joanda, argi dago, halaber, konponbidea ezin daitekeela izan testu laburragoetara eta arinagoetara soilik jotzea, horrek problematikaren ebazpenari uko egitea eta testu errepertorioa eta izaera murriztearekin konformatzea ekarriko lukeelako. | |
Horrek ez du esan nahi lantzen ez denik, ezta modu desegokian irakasten denik ere, baina arloak duen babes sozialak literaturaren irakaskuntzan eragin zuzena | duela argi uzten dute elkarrizketatuek, gainerako edozein arlotan gertatzen den moduan, noski. Horri aurre egiteko borondate eta ahalegin gehigarria egin behar dela uste du DGIR1 ek," garrantzia emateko saiakerak" daudelako. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
duela | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Labayru | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan argi | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan argi utzi | 2 (0,01) |
ukan argi ikusi | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |