Emaitzak: 7
2004 | ||
Estrategia horrek, oro har, balio | du ohiko egoeretan (Lurreko bizi naturala aztertzeko, esaterako) baina nahiko mugatua da edozein bizi mota nolakoa den edo izan daitekeenzehaztea bada helburua (adibidez, beste planeta batekoa edo laborategian sortutakoa). Nolaerabaki izaki bat bizirik dagoen kasu arrotz horietan? | |
2009 | ||
Hamarkada ugari iragan dira ordutik eta prentsak bere bidea egiten jakin du, nahiz eta egun bizi duen egoera zalantzaz beterikoa izan. Ez alferrik, unibertso elektronikoaren etorrerak bere burua berrasmatzera behartu | du ohiko kazetaritza. Haatik, horiek beste kontu batzuk dira eta aurrerago jorratuko ditugu. | |
2012 | ||
Goitik beherako planifikazioak, non boterea, jakintza eta baliabideak kontzentratzen diren, tokia utzi dio behetik gorako planifikazio eta politikari. Hurbilketa berri honek posible egin | du ohiko jakintza zientifikoarekin konbinatzea (Colorado 1998; Grenier 1998) baita sorturiko ondorio positiboen gaineko kontrola indigenen esku mantentzea ere. | |
2014 | ||
Nahaste hau duenak etengabe ebaluatzen du bere osasuna (sendagileak edo web orriak kontsultatuz, etengabeko analisiak edo azterketak eginez), gaizki interpretatzen ditu gorputzeko zeinu eta sintomak, eta ez da lasaitzen, medikuak esan arren ezer larririk ez duela. Gehiegizko kezka eta erreakzioa agertzen | du ohikoak diren sentipen fisikoen edo anormaltasun txikien aurrean, gorputzaren funtzioen eta sintomen aurrean (Iezzi, Duckworth eta Adams, 2001). Hipokondriasiako kezkak era askotakoak izan daitezke: | |
2015 | ||
Ez du alerglarik. Ez | du ohiko tratamendurlk. | |
atalean, egoera normala. Ez du alergiarik. Ez | du ohiko tratamendurik., izango litzateke, hau da, alteraziorik gabeko egoera.Modu honetan, osasun langileak egoera normaletik at dagoen osasun egoera topatzen duenean bakarrikaldatu du eremuaren edukia, idazketa lana sinplifikatuz. | |
Bestetik, Nazio Batuek berriki ezarririko ibilbide orriak ere zentzu bereko noranzkoa daramala dirudi. Alabaina, iraunkortasuna ikuspegi sistemiko gisa ulertzeak garrantzia | du ohiko garapen ereduaren oinarriak eraldatzeko bidea den heinean. Izan ere, gizakiontzako garapenak iraunkortasunaren premisak bete behar ditu, gure existentzia eta jokabide sozioekonomikoa biosferaren menpe eta horren baldintzapean baitaude. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
du | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan ohiko | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan ohiko egoera | 1 (0,01) |
ukan ohiko tratamendu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |