Emaitzak: 6
2004 | ||
Kanpaina honen bidez, GKEak argitalpen sektorea kontzientziatu nahi | du lehen mailako basoen eta ekoizpen iraunkorraren alde. | |
2010 | ||
Diagnostiko goiztiar baten garrantzia azpimarratu nahi da, tratamendua lehenbailehen hasteko eta bilakaera atzeratzeko. Era berean, koordinakundeak ziurtatu | du lehen mailako arretako profesionalak nabarmendu nahi direla, ahalik eta susmorik txikiena izanez gero, pazienteak erreumatologoarengana eraman ditzan, proba egokiak eska ditzaten, lehenbailehen diagnostikatu ahal izateko eta, hartara, narriadura fisikoa eta bizi kalitatean duen eragina minimizatzeko. Esparru horretan, gaixotasunak beren bizitzan duen eragina murrizteko neurriak eskatzen dituzten pertsonen aldarrikapenetarako ere lekua dago. | |
2014 | ||
Ohea bustitzen duten haurrak: dirudien baino maizago «Gaueko enuresia pediatrek jasotakoaren nahasmendu ohikoagoa da», ohartarazten | du Lehen Mailako Atentzioko Espainiako Pediatria Elkarteak (AEAP). Prebalentziaren zifrak diagnostikorako kontuan hartzen diren irizpideen arabera aldatzen dira, baina mediku elkarte horren arabera, sei urteko haurren %10 eta %13 arteko gaueko enuresia izaten dute, eta %6 eta %8 artean, berriz, 10 urteko adina. | |
2016 | ||
Beste ikerketa batzuen arabera, emakumeek berek adierazten dute jasotako informazioa ez dela nahikoa. Horrek azpimarratzen | du Lehen Mailako Atentzioan dietista nutrizionistak daudela, Mendebaldeko herrialde gehienetan gertatzen den bezala. Nolanahi ere, ‘Nutrizioaren Egun Nazionala: | |
Oro har, litekeena da lehenengo infekzio gastrointestinala gertatzea, eta hori nahiko ohikoa da adin txikikoetan. Hala ere, arazoa apendizean dagoenean, «umeak mina izan dezake abdomeneko zona hori mugitzean, mugitzean edo zanpatzean», adierazi | du Lehen Mailako Atentzioko Pediatriako Espainiako Elkarteak (AEAP). Txikiak geldirik geratzeko joera du, maiz albo batean etzanda eta hankak sabelaldean bilduta. | |
2017 | ||
1990eko hamarkadan, zenbait ikerketak frogatu zuten bularreko haurraren bat bateko heriotzaren sindromearen (SMSL) eragina% 50 baino gehiago murriztu zela haurrak jarrera horretan egon daitezen osasun publikoko kanpainak ezarri ziren herrialdeetan, eta hori, aldiz, ahoz behera lo egiten zuteneko datuekin alderatuta. Ahoz gora etzanda, ahoz gorako etzaneran hitz teknikoak eginez, «jarrera seguruena eta nabarmen hobea da alboko etzanera», azaltzen | du Lehen Mailako Atentzioko Espainiako Pediatria Elkartearen Haur eta Nerabeen Prebentzio Taldeak (AEAP). Alboko etzanerak (albo batera lo egiteak) SMSL arriskua murrizten du, baina ahoz gora. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
du | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Consumer | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan lehen | 1 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan lehen maila | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |