2005
|
|
Jokoarekiko mendekotasunak, jakina denez, portaeran aldaketa handiak eragiten ditu, eta horrek eragin negatiboa
|
du
jokalariaren gizarte ingurunean eta haren osasunean. Orain arte ikusi ez dena da aldaketa horiek ageriko isla dutela garuneko eremu espezifikoetan.
|
2006
|
|
Jokatu ahal izateko hilean kuota bat ordaintzen
|
du
jokalariak.
|
|
Oinarri biologikoak Azterketa berri baten arabera, joko patologikoari lotutako oldarkortasuna faktore genetikoen ondorio izan daiteke. Jokoarekiko mendekotasunak, jakina denez, portaeran aldaketa handiak eragiten ditu, eta horrek eragin negatiboa
|
du
jokalariaren gizarte ingurunean eta haren osasunean. Asaldura horiek ageriko isla dute garuneko eremu espezifikoetan.
|
2007
|
|
“Errealitate alternatiboko” jokoen azken adibidea da, mundu errealean oinarritutako egoerak ordenagailuaren kontsolara edo pantailara eramaten dituztenak. Estatu Batuetako Hedapen Publikorako Korporazioak finantzatuta, titulu honen bidez, gasolinarako sarbiderik ez duen Estatu Batuetan kokatuko
|
du
jokalaria. Irabazi asmorik gabeko lehen jokoa da, “gizarte ongia” helburu duena, esan zuen Jane McGonigalek, titulua diseinatu eta Etorkizunerako Institutuaren garatzaileetako batek, Palo Alton (Kalifornia) egoitza duen erakunde batek.
|
|
Jolasa munduko mapan zehar mugitzen diren hainbat pertsonaiarekin hasten da. Dadoaren jaurtiketaren emaitzak erabakiko
|
du
jokalariari txanda bakoitzean zer galdera dagokion. Galderak Nazio Batuen Milurtekoko Garapen Helburuei (MGH) eta Iparra Hegoa harremanei buruzkoak dira.
|
|
Jokalariak asmatzen badu, gaiari buruzko informazioa zabaltzen duen azalpen labur bat agertuko da. “Munduko errealitateari buruz dituen ezagutzak zein diren egiaztatu ahal izango
|
du
jokalariak, eta bere informazioak zabalduko ditu, asmatutakoen eta akatsen bidez”, adierazi du GKEak. “Adierazi nahi dugu badela beste joko mota bat, Iparraldearen eta Hegoaldearen arteko harremanei buruzko oinarrizko ezagutzak zabaltzeko, eta, aldi berean jolasten ari diren beste pertsona batzuekin esperientziak partekatzeko”, erantsi du.
|
2015
|
|
. Horretarako, errealitate areagotua erabiliko du, telefono adimenduna bezalako gailuen bidez. Mundu errealeko hiri eta eskualdeetan (hiri handiak, hala nola Paris, New York edo Kanto eta Hokkaidoko Japoniako eskualdeak) inspirazioa ohiko jarduera izan da saga sortu zenetik. Gainera, Nintendok beti sustatu izan du gizarte interakzioa, seriearen aurreko jaurtiketetan izandako joko esperientziaren parte gisa; izan ere, hasiera hasieratik ahalbidetu
|
du
jokalariek pokemon bati (Pikachu, esaterako) aurre egiteko edo trukatzeko gailuak konektatzea. Baina Pokémon Go jaurtiketak agintzen duen elkarreragin eta errealismo maila ez da inoiz ikusi, beren hiriak bisitatzera eta esploratzera ateratzen diren jokalariei pokemon berriak harrapatzeko eta beste jokalari batzuk ezagutzeko beste eskualde batzuetara bidaiatzen utziko die.
|
2021
|
|
Horretarako, haurrentzako jolas errazak osatu behar dituzte. Irabazten dutenak hurrengo probara pasatzen dira, eta galtzen dutenak, berriz, hil egiten dituzte.' Parte hartzaileak hil ahala, azken saria handitu egiten da, eta horrek areagotu egiten
|
du
jokalarien egoskortasuna, eta haien grina oinarrizkoenak azaleratzen ditu. Zer gertatzen da haur batek serie hau ikusten badu?
|