2009
|
|
Zergatik? Haien hizkuntza ez delako beharrezkoa, are txarragoa, traba egiten
|
du
jarduera ekonomikoan erabiliz gero. Eskualdean fabrikak, merkataritzaeremuak... eraikitzen direnean, jarduera ekonomikoari eusten dioten harreman sareak beti beste hizkuntza batez baliatzen dira komunikatzeko.
|
|
IMHk enpresatzat du bere burua, mozkinik banatuko ez duena, baina zerbitzua egokitu eta hobetzeko irabaziak lortu nahi dituena. Hainbat kalitate ziurtagiri eskuratu ditu1 eta prozesutan antolatua
|
du
jarduera, hemen jarraian prozesu nagusiak eta 2009ko uztaileko datuetara ekarrita:
|
2014
|
|
Maila kontzeptualean, lan honetan agerian geratu da BE bezalako esparru bat JK gisa azter daitekeela, eta JK gisa aztertzea baliagarria dela. Kontzeptu honek ahalbidetzen
|
du
jarduera baten inguruan eratzen eta garatzen den komunitate baten baitan gertatzen diren fenomeno konplexuak modu holistikoagoan aztertzea. Hala, hizkuntzari loturiko
|
|
IEHn, familiaz gain euskararen transmisio eremu nagusia eskola izanik, 18 urte betetakoan euskaMaila kontzeptualean, lan honetan agerian geratu da BE bezalako esparru bat JK gisa azter daitekeela, eta JK gisa aztertzea baliagarria dela. Kontzeptu honek ahalbidetzen
|
du
jarduera baten inguruan eratzen eta garatzen den komunitate baten baitan gertatzen diren fenomeno konplexuak modu holistikoagoan aztertzea. Hala, hizkuntzari loturiko fenomenoak bestelako fenomenoekiko elkarreraginean aztertzea ahalbidetzen du, eta nire ustez, horrek hizkuntza erabileraren gakoak modu errealagoan aztertzera garamatza.
|
2015
|
|
Jarraipen batzordeak jasoko
|
du
jarduera abian jarri nahi duen enpresa, erakunde edo norbanakoak prestatutako hizkuntza txostena. Hizkuntza txosten horretan agertuko da jarduerak eragingo duen ingurunearen gaur egungo errealitate soziolinguistikoaren diagnostikoa, eta jarduerak egoera horretan izan dezakeen eragina.
|
2017
|
|
Jaime Altuna Ram� rez – Genero identitatearen hizkuntza jokoa. Hurbiltze etnografikoa nerabeen hizkuntza praktiketara gainera, kuadrillategi programak beste baldintza egoki batzuk eskaintzen zizkidan ikerketa hau garatzeko. hasteko, tipologia ezberdinetako gazteak biltzen dituen egitasmo iraunkor bat da, ikasturtean zehar gauzatzen dena. antolaketa sendo eta, aldi berean, malgua du, eta, zentzu horretan, aukera eskaintzen
|
du
jarduera ezberdinak modu zuzenean gazteekin lantzeko. izan ere, behatutako praktiken ohiko jasoketa egiteaz gain, elkarrizketa informalak bideratu nituen eta haurtzaro eta nerabezaroaren antropologian proposatzen diren zenbait talde dinamika erabili nituen. talde dinamiken bidez gazteen egunerokotasunera hurbiltzeaz gain, euren diskurtsoak jaso nahi izan nituen. horrela, behaketa lana egiten egon... Talde dinamiken bidez gazteen egunerokotasune ra hurbiltzeaz gain, euren diskurtsoak jaso nahi izan nituen.
|
2021
|
|
Egitasmoari buruzko ebaluazioa emozioen autorregulazioan oinarritzen da. Ikasleak egitasmoa gauzatzerakoan bizi izan dituen emozioei buruzko hausnarketa egiten du eta haien arabera baloratzen
|
du
jarduera bakoitza hainbat fasetan. Lehenik, hasi baino lehen nola sentitzen den adierazten du; ondoren, jarduera burutu eta gero, bere baitan biltzen diren emozioak adierazten ditu.
|