Emaitzak: 4
2015 | ||
Oro har, bizi praktika arruntetan gertatzen omen den fusioak gertatu luke antzezpen berezietan. Baina, esan bezala, gure bizimodu hipermodernoan praktika arruntak ere gero eta lokatuago daude, gero eta puskatuago, eta aktoreak oso egunerokoak direnetan ere nekez ezagutzen du bere burua, lana du egiten duenarekin identifikaziorik sor dakion, lana | du jarduera arruntetan nortasunik sor dakion. Ez dira halabehar hutsaren hurrenak konglomeratu sozial hipermodernizatuetan ditugun nortasun egarria eta sintonia kolektiboen gosea. | |
jokoan jarri behar diren praktiken artikulazio, definizio eta ilusio komun eta sozialen adierazpena. Adierazpena, diot, euskaraz, eta ez erdarazko ex pression horren ordez, adi erazi aditzak ez | du jardueraz aurreko edo haragoko entitaterik suposatzen, jarduera jakin baten bidez agerraraz litekeenik, eta ondo markatzen du, berriz, adieratzaileak aditzaileari zerbait aditu arazten diola.53 Eta soziala den aldetik, eta adierak irekiak diren aldetik, adieraztea esanahia eta zentzua egiteko antagonismo edo elkarlana izan daiteke. Identitatea adierazpena dela diodanean, praktika soziala dela esan nahi dut, askoren arteko praktika esanahi eta zentzugilea. | |
2016 | ||
—Efectivamente, baina euskal hitzak ez zitzaizkiokeen gustatuko, luzeegiak dira, silaba bakar bat hobe. Esaten | du jarduera kontenplatiboa dela bizitzako gauza garrantzitsu bakarra. Kontenplazioak adi, adiskidegozamena kreatzen du zeruan, deabruak amorrarazten ditu, purgatorioko arimentzako laguntza da egonaldia laburtuz, diot niketa geure munduan ere eragiten du, onerako, esan beharrik ez. | |
2018 | ||
Paradoxa hori maiz gertatzen da, eta horrek frogatzen | du jarduera baten arrakasta edo porrota ikastetxeaz haraindi doazen faktoreek determina dezaketela, edo, behintzat, faktore horiek kontribuzio determinante bat egin dezaketela jarduera horren arrakastan edo porrotan. Aurretik esan den bezala, diziplina baten irakaskuntzan eragina dute faktore epistemologikoek (zer irakatsi), pedagogikoek (nola irakatsi) eta psikologikoek (noiz irakatsi); baina baita ere filosofikoek (zergatik irakatsi), historikoek (irakatsi nahi den horren jatorria zein den), linguistikoek (zein hizkuntzatan eta zein hizkerarekin irakatsi), eta baita soziologikoek ere (nori eta non irakatsi). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
du | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
Pamiela | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan jarduera | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan jarduera arrunt | 1 (0,01) |
ukan jarduera aurreko | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |