Emaitzak: 7
2002 | ||
Eskerrik asko ez badiguten denbora konpilatzeko ariketak onartzeagatik". Zer egiten ahal | du irakasle batek holako zerbait aurkitzen badu bere mahai gainean ikasle batek bidalirik. Zer egingo luke erdaraz irakasten duen irakasle batek holako zerbait aurkituko balu erdaraz idatzia, jakina? | |
2005 | ||
Oro har, ikasgelako materiala eta material komuna bereiz ditzakegu: ikasgelako materiala eguneroko eskolak emateko ezinbestekoa izaten da; material komuna, aldiz, noizean behin edo une jakinetan erabiltzen | du irakasle batek baino gehiagok.Ikastetxe askotan, irakasle batek baino gehiagok erabiltzen duen material komunhori gela espezializatuetan egoten da (gorputz hezkuntzako gelan, laborategietan, plastika gelan, etab.), sakabanatuta eta ohiko ikasgeletatik urrun, beraz, hezkuntzajarduerak gauzatzeko gela berezi horiek erabili eta baliatu nahi dituzten irakasleentzat ez da erraza izaten bertara heltzea... | |
2010 | ||
Baita horren inguruko aholkuak eman ere, eta ez beti preseski euskaltzale amorratua pozik uzteko modukoak. Izan ere, akaso etxean erdara ere erabili behar dela planteatu izan | du irakasleren batek. | |
2012 | ||
Errektoreari ez dagokio markoa aldatzea, instituzioa ordezkatzea baizik. Nik legea betetzen ez badut, zergatik bete behar | du irakasle batek Gobernu Kontseiluak onartutakoa. Errektoreak defendatu behar du beti egiten duen guztia lege barruan dagoela; hori egiten ez dudan momentuan, ez dut argudiorik irakasle bati erantzukizuna eskatzeko, ez dut zilegitasunik edozein proiektu martxan jartzeko. | |
2020 | ||
Ez dago metodo onik; martxan jarritako irakaskuntza ikaskuntza prozesuaren arabera aukeratuko | du irakasleak bata edo bestea. Oro har, aktibitateak diseinatuz eta hurrenkeran ipiniz jarriko du ikaslea errealitatearekin harremanetan. | |
2021 | ||
Sinistu behar du irakatsiko duena ikasleengana helduko dela. [...] Motibatuta egoteko egiten duenak zerbaitetarako balio duela sinistu behar | du irakasle batek eta, aldi berean, esperimentatzeko eta probatzeko gogoa izan. [...] Modu berean, ikasleek protagonista izan behar dute. | |
«Elebiduna bazara, zein beste hizkuntza dakizu?» galdetu diete espainieraz irakastera iritsi diren irakasleei. «Uste dut esango diedala ez naizela elebiduna, nire ingeles maila erdipurdikoa da», esan | du irakasleetako batek. Bikain egin gabe, moldatzen da ingelesez, eta espainieraz gain, badaki galizieraz, portugesez, katalanez eta frantsesez. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
du | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Berria | 2 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan irakasle | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan irakasle bat | 3 (0,02) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |