Emaitzak: 6
2002 | ||
Gaur egun, EHU/ UPVn kalitate katedra moduko esperientzia goraipagarriakegon arren, EHU/ UPVk ez | du hezkuntza arloan kalitatea bermatuko duen plangintza estrategikorik plazaratu. Gaur arte, EHU/ UPVn aurrera eraman den plan bakarra, EFQM ereduaren bamean kokatzen den eta Unibertsitate Kontseiluak bultzatzen duen Unibertsitateen Kalitatea Ebaluatzeko Plan Nazionala izan da. | |
2011 | ||
ALADINO azterketatik ateratako azken datuen arabera, haurren obesitateak gehiago eragiten die gizarte klase behartsuei. Hori dela eta, Elikagaien Segurtasunerako eta Nutriziorako Espainiako Agentziak gomendatzen | du hezkuntza arloko esku hartzeak errenta eta ikasketa maila txikiko taldeentzat izatea, osasun desberdintasunak murrizteko. Tratamenduaren prezioa Obesitatearen tratamenduari lotutako kostuak asko aldatzen dira, dagokion profesionalak paziente bakoitzarentzat egokitzat jotzen duen aukera terapeutikoaren arabera. | |
2019 | ||
Gaineratu | du hezkuntza arloko errealitateari buruzko diagnostikoa egiten hasi zirenean konturatu zirela ume kopurua uste zena baino" askoz handiagoa" zela, eta hortaz, esandako egitasmoa martxan jartzeko" beharra" zegoela.Azpimarratu du proiektua garatu ahal izateko toki publiko bat ere badagoela udalerrian: hain justu ere, berrituta dagoen Ozetako udaletxe zaharra. | |
2021 | ||
Perezek argitu | du hezkuntza arloan ere hainbat arrakala azaleratu direla COVID ondorioz: «Irakasleek ikasle behartsuenekin izan dituzten bizipenak jasotzen dira liburuan. | |
Hartara, bizi garen mundu globalizatu honetan, hizkuntzak jakiteak aukera berriak ireki ohi dizkigu, betiere, geure geurea denari uko egin eta bazterrean utzi gabe. Horrela, Euskaltzaindiak eskertu nahi | du hezkuntzaren arloan euskara biziberritzeko egin den ahalegin berebizikoa, aspalditik datorrena eta iturri anitzetatik elikatu dena. Orobat, eskertu nahi du gurasoen eginahala eta dei egin nahi die euskara ardatz duten ereduen aldeko apustu sendoa egiten segi dezaten. | |
Sagrario Aleman euskaltzain oso eta Sustapen batzordeko buruak eman zion amaiera jardunaldiari, euskara ardatz duen hezkuntzaren alde aritu diren guztiak txalotuz: “Euskaltzaindiak eskertu nahi | du hezkuntzaren arloan euskara biziberritzeko egin den ahalegin berebizikoa, aspalditik datorrena eta iturri anitzetatik elikatu dena. Orobat, eskertu nahi du gurasoen eginahala eta dei egin nahi die euskara ardatz duten ereduen aldeko apustu sendoa egiten segi dezaten. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
du | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Euskaltzaindia - Sarea | 2 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
alea.eus | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan hezkuntza | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan hezkuntza arlo | 3 (0,02) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |