2004
|
|
bata kanpokoa eta bestea barnekoa, eta bi kasuetan azken kalifikazioa bien batez bestekoa da. Poloniak azken azterketarik gabe eman dezake titulua, baina ezin
|
du
goi mailako irakaskuntzan sartu, nahiz eta 2005ean kanpo heldutasuneko azterketa bat ezarriko duen.
|
2008
|
|
NBEko Batzar Nagusiak gaur hasiko
|
du
goi mailako eztabaida, bi eguneko iraupena izango duena klima aldaketaren aurkako borrokan. Ehun herrialde baino gehiagotako hogei bat ministrok eta ehunka ordezkarik eztabaidatuko dute fenomeno horren eragina murrizteko egin behar diren hurrengo urratsei buruz.
|
2009
|
|
Horiek guztiak ez edukita ere, ordea, legeak aukera ematen
|
du
Goi Mailako ikasketak egiteko, baldin eta proba bat gainditzen bada (ezagutza orokorrak eta musika ezagutzak neurtzeko proba izaten da).
|
|
Negozio eskola tradizionalak, lehenago, herrialde gutxi batzuetara mugatzen ziren; horien artean, Estatu Batuak edo Britainia Handia nabarmentzen ziren, eta, orain, exekutibo eta zuzendarientzako prestakuntza programen zerrendetara, nazionalitate guztietako zentroak batzen dira, eta horrek gero eta zailagoa egiten du ikasleak hautatzea. Espainian, eskaintza hori handitu egin da, halaber, graduatu ondoko prestakuntza ofiziala ezarri delako herrialdeko unibertsitate gehienetan, eta horrek nabarmen handitu
|
du
goi mailako prestakuntza programen eskaintza; besteak beste, enpresen administrazio eta zuzendaritza arloari lotutakoak. Enpresa prestakuntzako programa bat egiteko ikasketa zentro bat aukeratzerakoan, programa hori norberaren beharretara eta, jakina, bakoitzaren aurrekontuetara nola egokitzen den balioesteaz gain, hautagaiek hainbat irizpide osagarri hartzen dituzte kontuan, hala nola eskolak estatuko edo nazioarteko ranking nagusietan duen kokapena, ikasle ohien iritzia edo ikasle horiek enpresa merkatuan duten kokapena.
|
|
Madrilgo Merkataritza Ganberak eta Universitaria Enpresa Fundazioak (FUE) egindako “Unibertsitateko ikasleen lan konpromisoa” txostenak adierazten
|
du
goi mailako irakaskuntzetako ikasleen %93 oso kezkatuta dagoela etorkizun profesionalarekin. Gainera, hamar unibertsitariotik seik zail edo oso zaila ikusten dute bizitzeko adinako diru sarrerak dituen lana aurkitzea.
|
|
Goi mailako arte irakaskuntzak eta kirol irakaskuntzak Goi mailako LHn bezala, goi mailako arte irakaskuntzetara eta goi mailako kirol irakaskuntzetara sartzeko ez da selektibitatea gainditu behar; nahikoa da Batxilergoko titulua izatea eta, kasu gehienetan, sarbide proba jakin bat egitea. Ikaslea amaitzean, ondorio guztietarako unibertsitateko gradu titulu baliokide den goi mailako titulua lortzen
|
du
Goi mailako arte irakaskuntzei buruzko araudi berriak erabat parekatzen ditu unibertsitate mailako ikasketak, antzeko ikasketa planarekin (240 kreditu, lau ikasturteren baliokideak) eta prestakuntza handitzeko aukerarekin, master eta doktoregoko ikasketak eginez. Ikasketa hauetan sartzeko, beharrezkoa da egin nahi den espezialitate bakoitzerako berariazko sarrera proba bat egitea.
|
2010
|
|
Txikia izan arren, “Lyssianasid Amphipod” delakoak bizitza garatzeko baldintzei buruz orain arte ezarritako printzipio guztiak haustea lortu du. Ikertzaile estatubatuarren egiaztapenak kapitulu berri bat ireki
|
du
goi mailako erakundeek muturreko baldintzetan aurrera egiteko duten gaitasuna aztertzeko; izan ere, orain arte uste zen mikrobio gutxi batzuk bakarrik zirela gai kondizio horietan bizitzeko. Ia 190 metroko sakoneran, ur ilunetan eta Antartikako izotzaren azpian izoztutako tenperaturetan dauden izakien irudiei esker, ikertzaileek muturreko beste leku batzuetan (Europan, Jupiterren ilargi izoztuan) bizia aurkitzeko aukerari buruz hausnartu dute.
|
|
Planteatzen den bezala, unibertsitatean sartzeko proban batez ere, diziplinartekoa da. Ikasleak frogatu behar
|
du
goi mailako ikasketetan modu egokian aurrera egiteko ezinbesteko gaitasunak dituela. José Antonio Benito eta Martín Fernándezek ‘Testu iruzkina:
|
2012
|
|
Fisikako esperientziak Bigarren Hezkuntzako ikasleentzat. Alacanteko Unibertsitateak programa prestatu
|
du
goi mailako ikasleei laguntzeko. Horretarako, aurrekoak baino laborategiko praktika landuagoak proposatzen dira, hala nola grabitatearen azelerazioa zehaztea, Arkimedesen printzipioa edo presio atmosferikoaren eragina likidoetan.
|