2001
|
|
Marc Legassek eta Piarres Larzabalek garai honetan izan zuten bihurrialdiaz Piarres Larzabalek berak ez
|
du
ezer asko argitzen, baina Marc Legassek eta Xarritonek ere eman dituzte argibideak11 1942ko Larzabalek ez zuen gupidarik euskal abertzale ez agertzeko, ez baitzuen bere burua halakotzat. Aintzina ko Larzabal, eta Enbata ko Larzabal, nahiz Anai Artea koa ez dira bat, nahiz eta, gisa denez, hainbat aldetarik gizon bakarra egon aldi historiko banatan.
|
2003
|
|
• Mezu hori kontserbadorea da. Ez
|
du
ezer aldatu nahi, ez du ezer arriskatu gura eta, ezertan ahalegintzekotan, tokian tokiko establishment-aren balioak azpimarratzen saiatuko da.
|
|
• Mezu hori kontserbadorea da. Ez du ezer aldatu nahi, ez
|
du
ezer arriskatu gura eta, ezertan ahalegintzekotan, tokian tokiko establishment-aren balioak azpimarratzen saiatuko da.
|
2004
|
|
Rousseaurentzat hori natur egoera idilikotik erorketa baten ondorio besterik ez denean, Kantentzat berriz norabide egokian doan erabat beharrezko urratsa da. Kantentzat natur egoerak ez
|
du
ezer idilikorik, denak denen aurkako borroka egoera jasanezina besterik ez da. Horregatik, bakoitzak bere askatasunaren murriztapena onartzen du legezko egoera batera igarotzeko.
|
2005
|
|
alde batetik, batzuetan nanoteknologiak gehiegi erabiltzen du irudi multzo ez zientifikoa —edo fikziozkoa— bere hipotesiak proposatzerakoan; bestetik, zientzia fikzioa publikoari nanoteknologia hedatzeko baliabide gisa erabiltzen ari da; azkenik, nanoteknologiak zientzia fikzioaren osagai narratiboak erabiltzen ditu. Lehendabiziko kasua erabat kritikagarria da; bigarrenak zientzia fikzioak dibulgaziorako eduki dezakeen gaitasunaren azterketa sakonagoa luke; azken puntuak ez
|
du
ezer arrarorik, batez ere egun tropoek eta beste baliabide narratiboek teknozientziaren diskurtsoan duten garrantzia inolako aurreiritzirik gabe onartzen denean (ikus Bengoetxea 2005; Brown 2003, 21 or.; Haraway 1997, 64 or.; Lopez 2004, 2 atala).
|
2006
|
|
Inork ez al
|
du
ezer esan behar, Atxagari Sautrelan eginiko elkarrizketan, asteasuarrak euskal literaturaren inguruan zegoen zarata eta histeriaz esan zuenaz?
|
2007
|
|
Euskal Herri kanpoko eta barruko abertzaleak, ez beti kointzidenteak, baina aldizkari barruko ez batere abertzaleak ere bai, eta not last zentsura, oso kontuan eduki behar. Mitxelenak euskal arrazarik ez
|
du
ezertarako aipatzen, eta ez aipatze motibatu bat suposa geniezaioke. (Dena dela, agian ohartxo bat merezi du konstatatzeak, Mirande edo EAJ PNVko Euzko Deya n irakurriz gero hain problematikoa kausitu ohi den arraza hori, Amigos del Pasen Buletinean inolako problemarik gabe aipatzen dela garai horretan).
|
|
Sarerako egiten den lan oro borondatezkoa eta militantea da; alegia. Inork ez
|
du
ezer kobratzen. Oligopolio handien inguruan antolatzen diren masa hedabideek egunero zabaltzen duten ikuspegi ia homogeneoaren aurrean, Indymediak bestelako aurpegia eskaintzen du, parte hartze politikorako erreminta eraginkor bat.
|
2008
|
|
Hori ez da horrela. Alegia, gure erakundeak ez
|
du
ezer konpontzen, ezta konpontzen laguntzen ere. Guk laguntza humanitarioa ematen dugu, zaurian benda jartzen dugu, ez besterik.
|
|
Bazegoen gordinago esaterik, ez ordea argiago: "[...] gure erakundeak ez
|
du
ezer konpontzen, ezta konpontzen laguntzen ere. Guk laguntza humanitarioa ematen dugu, zaurian benda jartzen dugu, ez besterik." Eta, hala ere, zer egin giza-hondamendiak begi bistan ikustean?
|
2009
|
|
Freskurarik geratzen zaio sagarrondotik erauzitako sagar horri? Azken batean... gaiak eman dezake, baina bertsolariak ematen al
|
du
ezer?
|
|
Maiatzean sortu zena Frantzian estudianteen artean, Seminarioan bertan ari zen sortzen: " Hemen ikasten dugunak ez
|
du
ezertarako balio"," guk behar dugu jendearekin hartu emanean egon"," guk langileriarekin egon behar dugu"," guk euskal herrietara joan behar dugu"...
|
2010
|
|
Etorkina da integratu behar dena, gure gizartean, gure kulturan, gure komunitatean... Eta etorkina hartzen duen gizarteak, berriz, ez
|
du
ezer egin behar. Asko jota, immigrantearen integrazio prozesu hori erraztu behar du, bertako hizkuntza ikastera lagunduz, esaterako.
|
2011
|
|
Ingelesez, aleJakin 183 martxoa ekaina 2011 maneraz, frantsesez, espainieraz. " Euskaraz ba al
|
du
ezer?", galdetu diot ebook a utzi didanari. " Bai, sartzen diozun guztia".
|
|
Baina bakezale erradikalen urrezko argudioa ere erabat zaputza da: interbentzio militarrak ez
|
du
ezertarako balio, badaude beste estrategia eraginkorragoak. Non dira horiek, baina?
|
2014
|
|
Kontrakoa iruditu arren, euskarri digitala oso egoera ahulean dago, material digitalen kontserbazioa kolokan dago, eta ahalegin handia egin behar da alderdi garrantzitsu horretan. Inprimatutako materialaren iraupena aspalditik bermatuta dago legeen bitartez; adibidez, inprentek derrigorrean liburutegi nazionalean ale bat utzi behar dute; baina, zoritxarrez, dokumentu digitalekin ez dago ezer araututa, euskarri berri horiekin legeak ez
|
du
ezer agintzen.
|
2015
|
|
Bien historiaren filosofiak ere diferenteak dira eta historiaren filosofiarekin, kolonialismoaren, inperialismoaren, etab., juzguak ere bai, eta batentzat eta bestearentzat nazioek (edo arrazek) jokatzen dituzten rolak. Renanentzat historiaren subjektuak arrazak dira, Sarrionandiak arraza konturik ez
|
du
ezertarako aipatzen. Renanentzat historia garaileen martxa triunfala da Jupiterren tenplura Kapitolioan; Sarrionandiarentzat galtzaileen via dolorosa ematen du gehiago.
|
2017
|
|
Dagoeneko, America First, lehenik AEBak, politika horren ezaugarri populista (barneari begira) eta inperialistei (munduko erabateko, eta lehiakiderik gabeko, lidergoaren monopolioa) aurre egiteko mobilizazioak egiten ari dira, bai AEBetako hiri nagusietan, bai Trump presidentea bisitan egon den herri zenbaitetan. Nazioarteko egoera politiko militarra ez
|
du
ezertan hobetu haren administrazioak, alderantziz, eta azkenaldian izandako harremanei diplomazia baino gehiago militarizazioa darie.
|
2018
|
|
Ez da errezeta bakarra, baina kultur eskaintzak kalitatezkoa behar du izan hartzailearengan interesa sortzeko. Gutxieneko kalitaterik ez duen eskaintzak ez
|
du
ezer aportatzen inon, ez hemen eta ez han, ez euskaraz eta ezta txineraz ere; baina hizkuntza gutxiagotuko eskaintza mugatuaren baitan gutxieneko kalitaterik ez duen aleak sortzen duen harrabotsak eragin kaltegarria du gure iruditerian eta, ondorioz, kontsumo hautuak egiteko garaian. Beraz, kalitatezkoak eta motibagarriak diren lanak eskaintzea da gure ardura.
|
2019
|
|
Ez dago sobera galdetzea zein neurritan eragiten digun inguruak pentsamenduan; testuinguru hurbilak zein jaio garen maila sozioekonomikoak, hizkuntzak, kulturak, herriak... Irudimenak, agian, ez
|
du
ezer berririk sortzen. Pentsatu duzue inoiz inguruko baldintzaren bat (zuk) bestelakoak izan balira noraino aldatuko litzaizkigukeen gure usterik eta sinesmenik oinarrizkoenak?
|
2020
|
|
Bi muturren artean darabilgu artea aspaldian, paradoxa betean: edo gurtu egin behar da, edo ez
|
du
ezertarako balio. Eta tartean ez dago ezer.
|
|
Bitan banatzen ditugu berriz ere ekoizleak, bertokoak eta kanpokoak. Bereizketa horrek xenofobiatik ez
|
du
ezer, baizik eta curriculum jatorritik. ‘Kanpoko/ bertoko’, bestalde, ez da bereizketa geografiko hutsa, huskeria litzatekeena, baizik eta nork non duen erabakigunea, zertan eta hezkuntza kurrikularrean.
|
|
PPko Carlos Urkijok hitzaldia debekatzeko eskatu zuen, ardura unibertsitatearen gainean jarriz; Jesus Lozak, Madrilgo gobernuaren ordezkariak, ekitaldia legala zela adierazi zuen, baina zilegitasun etikorik ez zuela esan eta Sareri atzera egiteko exijitu zion; Josu Erkorekak, Lakuako gobernuaren bozeramaileak, ekitaldia desegoki ikusi zuen, eta Jonan Fernandezek, gobernu horretan giza eskubideez arduratzen denak," gauzak beste era batera egin daitezkeela" esan zuen. Berak, ordea, ez
|
du
ezer egingo. Besteek zer egin behar duten eta zer ez duten egin behar esateko dagoena ez da ezeren arduraduna, baizik eta garai bateko maisu edo gaur egungo apaiza da.
|
|
Bertoko eta kanpoko editorialak bereizteak xenofobiatik ez
|
du
ezer. Bereizketa geografikoa da azalez, baina ekosistema industrial eta kulturalean berebiziko garrantzia duena sakonean.
|