Emaitzak: 1
2021 | ||
44" Ildo horretatik, Mercer eta Hodgkinson ek (2008), Barnes en lanetan oinarrituta, elkarrekin pentsatzea (interthinking) funtsezko jotzen dute ezagutzan aurrera egiteko, hori baita egungo hezkuntza dialogikoaren (Aubert, GarcĂa eta Racionero, 2009) oinarria, hain zuzen ere, lengoaia eta elkarrekintza erabiltzea elkarrekin pentsatzeko" (Galarraga eta Alonso, 2018: 8). behin, jardun didaktikora eraman behar dira ezagutzak eraikitzeko tresna bihurtuz. Baina, era berean, ikasleak subjektu aktibo eta autonomo izango badira, elkarrekintzak ikaste objektu bilakatzea ezinbesteko du; alegia, ikasleak ikasi behar | du besteekin jarduten eta ezagutza elkarrekin eraikitzen (Canale eta Swain, 1980). Hala eta guztiz ere, horrek ez du esan nahi ikaskuntza prozesua modu erabat kolektiboan gertatzen denik; Coll aipatuz Ribosak (Coll, 1999 in Ribosa, 2020) dioenez, hezkuntzaren ikuspegi konstruktibistatik ikasgelan gertatzen den ikaskuntza elkarri konektatuta ageri diren bi prozesuk osatzen dute: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 1 (0,01) |
Lehen forma
du | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Labayru | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan beste | 1 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan beste jardun | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |